چه کسی بجای بابک حمیدیان روی صحنه رفت؟

۳۰م دیماه ،

به گزارش خبرآنلاین، «ویتسک» به کارگردانی رضا ثروتی دوشنبه در اولین روز اجرای نمایش‌های صحنه‌ای سی و یکمین جشنواره تئاتر فجر با بازی خود ثروتی در نقشی که بابک حمیدیان در شب‌های قبل به عهده داشت، در تالار حافظ روی صحنه رفت.
 

حمیدیان روز یکشنبه سر صحنه‌ فیلمبرداری یک فیلم سینمایی از ناحیه مهره‌های کمر و مچ پا دچار آسیب‌دیدگی شد و باید سه هفته استراحت کند.

پس از آسیب‌دیدگی حمیدیان قرار شد بازیگر دیگری جایگزین او شود که با توجه به حضور ثروتی در اجرای دوشنبه شب، مشخص است عوامل نمایش هنوز درمورد انتخاب بازیگر جایگزین حمیدیان به نتیجه قطعی نرسیده‌اند.
 

«ویتسک» سه‌شنبه شب هم در قالب جشنواره تئاتر فجر یک اجرا دارد. این نمایش از ماه پیش روی صحنه رفته است.

ثروتی علاوه بر کارگردانی، طراحی و بازنویسی متن «ویتسک» را هم برعهده دارد و در آن مرتضی اسماعیل‌کاشی، پانته‌آ پناهی‌ها، مهدی کوشکی، ماکان اشگواری، اصغر پیران، بهمن عباس پور، آرمین هایراپتیان و حمیدرضا الله‌‌بخش به ایفای نقش می‌پردازند.
 

«ویتسک» به تهیه‌کنندگی آرمان جعفری، محمد عقیلی و مجید رحیمی جعفری روی صحنه آمده است.

این نمایش داستان مردی فقیر است که عاشقانه خانواده‌اش را دوست دارد و بعد از آن که با خیانت همسرش مواجه می گردد، همه هستی و پدیده‎های اطرافش را رو به زوال و نابودی می‎بیند.
 

نمایشنامه «ویتسک» نوشته گئورگ بوشنر نمایشنامه‎نویس قرن ۱۹ آلمان است که قبل از کامل کردن اثر خود در ۲۴ سالگی درگذشت. این متن سال‌ها بعد مورد توجه کارشناسان و اهالی تئاتر قرار گرفت و بر اساس دست‌نوشته های بوشنر تکمیل شد.
 

۵۸۵۸

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.