چه کسی سایت سید محمد خاتمی را به روز می کند؟/۲۵۰میلیون هزینه راه اندازی سایت خاتمی!

گردآوری شده توسط گروه وبگردی ممتاز نیوز:

سایت سید محمد خاتمی رییس دولت اصلاحات طی سال های گذشته حواشی فراوانی را در فضای رسانه ای کشور ایجاد کرده است وبه محلی برای انعکاس دیدگاه های تند و افراطی رییس دولت اصلاحات تبدیل شده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،سایت سید محمد خاتمی توسط محمد علی ابطحی رییس دفتر سابق رییس جمهور مدیریت وبه روز می شود.

در همین راستا با آقای  ابطحی تماس تلفنی را برقرار کردیم و از وی در این باره توضیح خواستیم اما وی از پاسخگویی به این سئوال امتناع کرد و با کنایه خط مش صلح نیوز را افراطی وخلاف خواست ملت در ۲۴ خرداد توصیف نمود!

در ادامه تحقیقات خود توانستیم با یکی از کارمندان شرکت پشتیبانی کننده سایت سید محمد خاتمی صحبتی کوتاه داشته باشیم .

این فرد که نخواست نامش فاش شد گفت: هزینه راه اندازی سایت خاتمی حدود ۲۵۰ میلیون ریال برآورد شده است و هم اکنون نیز علی رغم هشدارهای شرکت پشتیبانی کننده مبنی بر توقف فعالیت اما تاکنون این مهم تحقق پیدا نکرده است.

سایت سید محمد خاتمی هم اکنون به دلیل نشر مطالب خلاف قانون وهنجارهای جامعه از سوی مراجع نظارتی فیلتر است اما همچنان شاهد فعالیت این سایت هستیم.

بر اساس قانون جرائم رایانه ای فعالیت در سایت های فیلتر شده عملی مجرمانه و ممنوع است اما به نظر می رسد آقای خاتمی همچنان تمایل به انعکاس دیدگاه های تند و تحریک کننده خود در سطح کلان جامعه دارد.

*صلح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.