چه کسی گفت گلزار کج راه می رود؟!

  عکس های جذاب امروز ارسال برای دوستان

تماشا: برخی از سایت ها حرف هایی به نقل از محمد بانکی کارگردان «تو و من» درباره محمد گلزار منتشر کردند که در ستون «چهره ها گفتند» هم برخی از نقل قول های او را منتشر کردیم اما محمد بانکی تماس گرفت و اعلام کرد که خبرنگار در انعکاس حرف های او شیطنت کرده و این حرف هایی که منتشر شده حرف های او نیست.

او در توضیح این موضوع گفت: «از من سوال پرسیده شد که نظرت درباره راه رفتن گلزار چیست، من هم گفتم به راه رفتن بازیگرها چکار دارید، هر بازیگری یک عیب دارد و این ملاک نیست که بخواهیم کسی را زیر سوال ببریم اما از قول من چاپ شده که گلزار مثل جیمزباند کج راه می رود.

من درباره راه رفتن گلزار بد نگفتم

قطعا خانواده گلزار با شنیدن این حرف ها ناراحت خواهند شدو من وظیفه خودم می دانم که بگویم این حرف ها حرف های من نیست ودر تمام مدت آن مصاحبه من از بازیگرانم تشکر کردم و تعریف آنها را کردم.»

بانکی همچنین این موضوع را یک موضوع از پیش تعیین شده می داند و می گوید: «نمیدانم چرا برخی مدام تلاش می کنند تا گلزار را زیر سوال ببرند. محمدرضا گلزار و الناز شاکردوست هر دو زیر آفتاب داغ تابستان سال گذشته با تحمل مشقات بسیار جلوی دوربین من بازی خوبی داشتند و من به عنوان کارگردان از حضور این دو در «تو و من» راضی هستم.»

گردآوری : پایگاه اینترنتی –

تاریخ نشر دوشنبه ۱۷ مهر  مشاهده : ۳۰   | بازدید از صفحه اول


سینمای ایران و جهان
بازنشر: ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.