چک استقلال برگشت خورد

جام جم آنلاین: چک یک میلیارد تومانی حامی مالی باشگاه استقلال که قرار است در طول فصل ۹ میلیارد تومان به آبی پوشان کمک کند، امروز پاس نشد تا بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم در آستانه شروع لیگ دوازدهم با نگرانی بزرگی مواجه شوند.

 در حالی که مسوولان باشگاه استقلال امیدوار بودند با دریافت بخش اول قراردادشان با حامی مالی این باشگاه، بخشی از مشکلات مالی خود را حل کنند، چک یک میلیارد تومانی که از سوی این حامی به استقلالی ها داده شده بود، امروز چهارشنبه نقد نشد.

علی صلاحی، معاون اقتصادی باشگاه استقلال روز گذشته در مورد اسپانسر ۹ میلیارد تومانی استقلال گفت: ۹ میلیارد تومانی که حامی جدید باشگاه استقلال متعهد به پرداخت آن شده، در مراحل مختلف در اختیار باشگاه قرار می‌گیرد. اولین مرحله پرداخت آن که یک میلیارد تومان است، طی چکی به تاریخ ۲۸ تیرماه در اختیار باشگاه استقلال قرار گرفته است و هشت میلیارد تومان دیگر نیز طی چهار مرحله پرداخت خواهد شد که آخرین موعد پرداخت آن در تاریخ ۳۰ فروردین ماه سال  خواهد بود.

وی در خصوص تعهدات باشگاه استقلال به این شرکت تجاری که حامی مالی آبی پوشان است، اظهارداشت: قرار است تبلیغات روی پیراهن تیم استقلال به مدت یک فصل به صورت انحصاری در اختیار این شرکت تجاری قرار گرفته و ۸۰ درصد از فضاهایی که در اختیار باشگاه استقلال است، مانند کمپ، محل تمرینات، محل اردوها و … نیز به تبلیغ برند، خدمات و محصولات این شرکت تجاری اختصاص پیدا کند.

جواد نکونام که قرار بود بخش اول قرارداد خود را از محل این چک یک میلیارد تومانی دریافت کند، با پاس نشدن این چک از استقلال دورتر شد و حالا مشخص نیست آینده او و آبی پوشان به کجا خواهد انجامید.

علی صلاحی معاون اقتصادی باشگاه استقلال عصر امروز چهارشنبه ضمن تایید نقد نشدن چک اول حامی مالی این باشگاه، اظهارداشت: مسوول مالی این اسپانسر امروز با باشگاه تماس گرفت و اعلام کرد استقلالی ها می توانند روز پنجشنبه چک مورد نظر را به بانک ببرند و نقد کنند.(مهر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.