چگونه ابروهایتان را بردارید

 

 

ابروها در شکل صورت بسیار مهم هستند. صورت بدون ابرو زیبایی خود را نشان نمیدهد. به همین خاطر باید به مدل ابرو و نحوه برداشتن آن توجه داشته باشیم. 

اگر تا کنون ابرویتان را برنداشته اید، بگذارید اولین بار یک شخص متخصص این کار را برای شما انجام دهد و ابرویتان را شکل بدهد. و همچنین این را به یاد داشته باشید که همیشه در جهت رشد مو ابروانتان را بردارید. این مسئله درد ناشی از کنده شدن مو را کم میکند.

 

چگونه ابروهایتان را بردارید؟

ابروهایتان را به سمت بالا برس بکشید و با قیچی ابرو قسمتهای اضافه آن را قیچی کنید. سپس، روی شکل و کمان ابرویتان کار کنید. به یاد داشته باشید که فاصله بین ابروهای شما باید به اندازه پهنای چشمتان باشد. و بخش داخلی ابرو باید از بالای سوراخ بینی آغاز شود. برای اینکه این نقطه به راحتی مشخص شود، مدادی را در کنار بینیتان به سمت بالا به صورت عمودی نگه دارید تا نقطه ابتدای ابرو مشخص شود. برای اینکه طول ابرویتان مشخص شود، مداد را از کنار ابرو طوری نگهدارید تا امتداد آن از کنار گوشه خارجی چشمتان بگذرد و به ابرویتان برسد. به این ترتیب نقطه پایانی ابرو مشخص میشود. سپس، باید مشخص کنید که بالاترین نقطه ابرو یا کحاست. برای این کار مداد را در کنار بینی قرار هید تا امتداد آن از کنار قسمت خارجی عنبیه چشم بگذرد و به ابرو برسد.

 

توجه : این کار را روز قبل از مهمانی انجام دهید چون آثار سرخی آن چندان زیبا نیست.

قاعده اول : ابروهایتان را با یک برس کوچک مثل مسواک به حالت طبیعی برس بکشید.

قاعده دوم : یک پارچه لطیف گرم روی ابروی خود بکشید تا برداشتن ابرو آسانتر شود.

قاعده سوم : زیر ابرو را زیاد برندارید چون ظاهر عجیبی پیدا میکنید.

قاعده چهارم : ابروهایتان را بیش از حد برندارید چون به شما چهره متعجب میدهد.

قاعده پنحم : از موچین جنس خوب و دارای لبه های نازک و کیپ استفاده کنید تا به هتگام برداشتن ابرو موی ابرو را نشکند. این کار ممکن است باعث عفونت شود.

قاعده ششم : موها را یک به یک بچینید. آنها را محکم و در جهت رویش مو بکشید.

قاعده هفتم : ابتدا از وسط ابرو، بالای بینی، شروع کنید تا به درد آن عادت کنید. چون این قسمت از پوست نسبت به پوست بالای چشم حساسیت کمتری دارد.

قاعده هشتم : اگر درد این کار زیاد بود قبل از ادامه مقداری خمیر دندان بر روی ابرویتان بمالید و بگذارید چند دقیقه بماند. این کار حالت بیحسی به پوست میدهد.

قاعده نهم : برداشتن ابرو را از داخل ابرو به سمت خارج ابرو انجام دهید.

قاعده دهم : هماهنگی ابروهایتان را در آینه چک کنید و در پایان یک پارچه لطیف سرد روی ابروهایتان بگذارید تا سرخی پوست را کاهش دهد.

نکته : اگر میخواهید چهره بازتری داشته باشید فاصله ابروها را کمی بیشتر کنید و اگر چشمان کشیده میخواهید بگذارید ابروهایتان به هم نزدیکتر باشند.

 

به یاد داشته باشید:

طبیعی بودن همیشه بهتر است. هرگز ابروهایتان را بیش از حد برندارید.

وقتی شکل اولیه را به ابرویتان دادید، نگه داشتن این شکل آسان است.

ابتدای ابرو باید با گوشه داخلی چشم هماهنگ باشد.

کمان ابرویتان نیز باید با خط بالای چشمتان هماهنگ باشد.

 

همکاری در فروش - موچین با LED

 

 

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.