چگونه با خشکی پوست در فصل پاییز کنار بیاییم

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ شنبه ۶ آبان ۹۱،

برای جلوگیری از خشکی پوست باید iبه طور مداوم از کرم های مرطوب نماینده و یا وازلین استفاده کنیم که آب بدن دیرتر تبخیر شود.

دکتر طوسی متخصص پوست در گفتگو با خبرنگار iبهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت:  بعضی اشخاص iبه طور ذاتی پوستی خشک دارند و عوامل محیطی و یا خارجی، شستن مکرر پوست دست سبب می شوند که این مسئله حاد گردد، iبه خصوص اینکه اشخاص نباید در اتاقی قرار بگیرند که درجه حرارت بیش از اندازه بالا باشد که در این صورت آب بدن از طریق پوست خشک می گردد.

وی افزود: یکی دیگر از عوامل خشکی پوست کم کاری تیروئید است.

او تصریح نمود: خشکی پوست iبه نوع منطقه ای که فرد در آن زندگی می نماید هم بستگی دارد که آن منطقه دمایی خشک و یا شرجی را دارا باشد.

دکتر طوسی در ادامه تصریح نمود: اشخاص برای جلوگیری از خشکی پوست باید iبه طور مداوم از کرم های مرطوب نماینده و یا از وازلین استفاده نموده و با دستکش از دستهایشان محافظت نمایند.

وی گفت: خشکی دست با آلرژی ارتباطی ندارد اما اشخاصی که iبه اگزمای پوستی دچار می شوند خشکی پوستاشان شدت پیدا می نماید. که این گونه اشخاص باید iبه پزشک مراجعه نمایند.

دکتر طوسی در صحبتهای پایانی iبه این مورد اشاره نمود ؛که خشکی پوست رژیم خاصی ندارد و فقط می توان با نوشیدن مداوم مایعات تا حدی از بروز چنین بیماری اجتناب نمود./ع۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.