چگونه بدون از دست دادن ماهیچه‌ها لاغر شویم؟

۲۴م اسفند ،

300-4.jpg

برای ورزیده کردن ماهیچه‌های بدن باید حداقل روزی ۳۰ دقیقه تا یک ساعت ورزش کرد. می‌توان از ورزش‌های خاص برای پرورش عضلات در نقاط مختلف بدن استفاده کرد. برای لاغر شدن باید همراه با این ورزش‌ها از رژیم غذایی مناسب استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پایگاه اینترنتی utile به شرح این ورزش‌ها پرداخته است.

اگر می‌خواهید چربی‌های بدنتان را از دست بدهید اما ماهیچه‌ها تحلیل نروند می‌توانید از ورزش استفاده کنید، ورزش سبب محکم‌تر شدن و تصفیه بدن می‌شود. می‌توانید از بعضی ورزش‌ها برای سفت کردن ماهیچه‌های شکم استفاده کنید، همچنین دراز و نشست سبب محکم شدن ماهیچه‌های دست و ماهیچه‌های کمر می‌شود، به علاوه می‌توان از وزنه برای ورزیده کردن عضلات دو سر و سه سر استفاده کرد. اگر وزنه در اختیار ندارید می‌توانید از بطری‌های یک لیتری آب استفاده کنید.

یک ساعت دوچرخه‌سواری در روز می‌تواند به پرورش ماهیچه‌های بدن کمک کند، به خصوص ماهیچه‌های ران پا. هدف این ورزش‌ها تنها بالا بردن حجم ماهیچه‌های بدن نیست بلکه این نوع تمرین‌ها بدن را تصفیه می‌کنند و چربی‌ها را می‌سوزانند. تنها روزی یک ساعت ورزش در روز می‌تواند بسیار مفید باشد.

در کنار این ورزش‌ها باید رژیم غذایی را نیز رعایت کرد بهتر است از غذاهای کم‌کالری استفاده کنید اما غذاهایی که پروتئین دارند مانند: گوشت، ماهی و تخم مرغ براری عضله سازی بسیار مناسبند. برای لاغر شدن باید تغذیه متعادلی داشت، هنگامی که احساس گرسنگی کردید غذا بخورید از غذاهایی که گلوسید و فیبر دارند نیز استفاده کنید.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.