چگونه بدون عمل جراحی لبهای بزرگ و قلوه ای داشته باشیم؟

گردآوری توسط گروه زیبایی و مد ممتازنیوز

چگونه بدون عمل جراحی لب های بزرگ و قلوه ای داشته باشیم؟۱٫۰ out of 5 based on 1 review

شاید خیلی ها دوست دارند لب های بزرگ و قلوه ای داشته باشند چرا که با داشتن لب های بزرگ ممکن است زیباتر به نظر بیایند. دو راه برای داشتن لب هاب قلوه ای وجود دارد؛ یا اینکه تن به عمل زیبایی بدهید(که توصیه نمی کنیم)، یا ااینکه طوری لب هایتان را آرایش کنید که درشت و گوشتی به نظر بیایند.

عمل زیبایی و تزریق حجم دهنده ها برای سلامت لب بسیار خطرناک است. فردی که برایتان تزریق را انجام می دهد می بایست بسیار ماهر باشد تا بتواند شکل طبیعی لب ها را حفظ کند. فراموش نکنید که لب ها درست در وسط صورت و جایی قرار گرفته اند که بسیار به چشم می آیند و خدای ناکرده اگر عمل زیبایی درشت کردن لب ها با موفقیت روبرو نشود آن وقت است که آن فرد از نظر روحی دچار آسیب های شدید می شود.

چگونه لب های بزگ و قلوه ای داشته باشیم؟
تزریق مواد حجم دهنده و جراحی، تنها گزینه برای درشت کردن لب ها نیست. بعضی محصولات بهداشتی هم برای درشت کردن لب ها وجود دارد اما  مواد شیمیایی موجود در آن به پوست آسیب می رساند و بهتر است که استفاده نشوند.

پیشنهاد ما به شما این است که جادوهای آرایشگری را یاد بگیرید و بدون اینکه آسیبی به سلامتتان وارد کنید لب هایی درشت و خوش فرم داشته باشید. فقط کافیست کمی سایه های کم رنگ و پرنگ را با با هم ترکیب کنید و لب هایی برای خودتان بسازید که هیچ کسی باور نکند که این لب ها همان لب های قبلی است!

به کمک آرایش می توان دماغ خمیده را صاف کرد، گونه های زیبا طراحی کرد و آسانترین آن هم ایجاد لب های درشت و قلوه ای است که بین خانم ها بسیار پرطرفدار می باشد. با مجله دلگرم همراه باشید تا روند کار را به شما آموزش دهیم.

sep19

برای آرایش لب به صورت قلوه ای می بایست رنگ های براق و روشن را دم دست بگذارید و رنگ ها و سایه های تیره را کنار بگذارید. در اینجا به شما آموزش می دهیم که با برجسته کردن و نمایان تر کردن قسمت وسط لب می توانید به کل لب جلوه ای درشت و قلوه ای بدهید.

چگونه-لب-های-بزرگ-و-برجسته-داشته-باشیم؟
لب هایتان را نمناک کنید. هر چقدر لب ها تر و نم دار باشند جلوه درشت تری خواهند داشت.

مدادی با رنگ روشن مثلا سفید و یا کرم روشن بردارید و مطابق تصویر شماره ۲ در وسط لب هایتان بکشید. قسمت کمانی بالای لب را کاملا با این مداد روشن کنید.می توانید انگشت سبابه را در وسط لب هایتان بگذارید درست همین قسمت لب باید رنگ روشن بخورد.

مطمئن شوید که قسمت کمان بالای لبتان در وسط و قسمت پایین لبتان کاملا از این سایه روشن پوشیده شده است. به هیچ وجه پایین تر از محدوده لبتان حرکت نکنید و روی پوشت صورت این خط را نکشید.

حالا خط لبی که می خواهید استفاده کنید و ترجیحا زیاد تیره نیست را بردارید و خط لبتان را کامل بکشید.خط لب را ترجیحا به سمت داخل لب بکشید وخارج آن نروید.

به آرامی با دستتان خط لب را به داخل بکشید و با رنگ روشنی که قبلا در وسط لبهایتان کشیده بودید مخلوط کنید تا خط های اضافه از بین برود و رنگ ها یکدست شوند.

حالا رژ لبتان را بکشید. فقط رژ لبتان می بایست بسیار روشن و براق باشد می توانید از برق لب هم استفاده کنید. هر چقدر رنگ رژ لبتان شفاف و کم رنگ تر باشد برجستگی وسط لبهایتان نمایان تر و در نتیجه لبهایتان درشت ترخواهد بود.

گرداوری و ترجمه:
بخش سلامت و زیبایی مجله دلگرم
(اعظم بهادر)

نظر تان را در مورد این مطلب در پایین صفحه در بخش نظرات بنویسید  

+ ۲

مخالفم + ۰


آرایش صورت و مو Rss
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. مهسا:

    سلام من اصلا از لب پاینم راضی نیستم یا راهی هی ک کوچکتربشه.

  2. امیر:

    با سلام
    من لب بالام خیلی بزرگه راهی هست که اونو کوچک تر بشه؟؟
    لطفا راهنمایی کنین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.