چگونه در زمستان زیبا باشیم؟

چگونه در زمستان زیبا باشیم؟

از پوست خود مراقبت کنید. به گزارش نایتفا در زمستان با بادهای خشن و سرد، انواع پوست ها دچار خشکی می شوند برای جلوگیری از بروز این مشکل بیشتر آب بنوشید و از مرطوب کننده ها و لوسیون ها بر روی پوست خود استفاد ه کنید.

حفاظت از موها: اگر چه دوش گرفتن به طور روزانه خوب است اما توصیه می شود از محصولات شستشوی موها به طور یک روز درمیان استفاده کنید(یا حتی کمتر). دلیل این موضوع هم بسیار ساده است: شستشوی هرروزه موها با این محصولات باعث از بین رفتن روغن طبیعی موها شده و باعث می شود انتهای موخشک، شاخه شاخه و شکننده شود که این مشکل در زمستان بیشتر می شود. برای برطرف کردن این مشکل به طورمنظم یکباردرهفته انتهای موها (به اندازه ۳ الی ۵ سانتی متر) را با یک نرم کننده یا ماسک مو بپوشانید و اجازه دهید به مدت ۱۵ دقیقه روی موها بماند. همچنین هنگام برس کشیدن موها، اینکار را از ریشه موها شروع کنید این کار باعث می شود روغن طبیعی پوست شما به انتهای موها هم رسیده و آنرا تقویت و نرم کند.

مواد آرایشی متفاوت استفاده کنید: از یک کرم روشن کننده بر روی پوست صورت و رژگونه صورتی رنگ روی گونه هایتان استفاده کنید.

بدون اینکه آرایشی روی چشم تان باشد فقط مژه های بالایی را ریمل بزنید(از خط چشم استفاده نکنید) اینکار چشم شما را بزرگتر نشان خواهد داد. کرم های دورچشم و سایه ها نیز انتخاب های خوبی برای زمستان هستند: برخلاف تابستان این مواد در زمستان ازروی صورتتان بخاطر گرما پاک نمی شوند.  سایه هایی با رنگهای آبی کم رنگ، سفید و خاکستری مایل به آبی سبک های دوست داشتنی و زیبایی برای فصل های سرد هستند.

خشکی لبهایتان را از بین ببرید: از محصولاتی که برای این کار است استفاده کنید وهرروز به مدت ۱۰ الی ۲۰ دقیقه آن را روی لبهایتان بمالید تاخشکی لب از بین برود.

زیبایی طبیعی هرگز کهنه نمی شود:  کاری که همیشه می توان انجام داد استفاده از برق لب وصورت شسته شده و تمیز است.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.