چگونگی دسترسی به اطلاعات Wi-Fi در تبلت ها

اردیبهشت ۱۴۰۳

همان طور که می دانید تبلت ها برای اتصال به شبکه اینترنت و برقراری ارتباط با مودم از روش WiFi یا همان بی سیم بهره می برند و در نتیجه کاربر تبلت باید بتواند تنظیمات مربوط به اتصال بی سیم را برای تبلت خود به صورت کامل انجام دهد.

به گزارش مجله شبانه ممتاز نیوز، در این ترفند تنظیمات اتصال بی سیم در تبلت ها را آموزش می دهیم و با توجه به این که هر تبلت از سیستم عامل خاصی پشتیبانی می کند و تنظیمات مربوط به شبکه آن متفاوت است، این تنظیمات را به صورت جداگانه توضیح می دهیم.

تبلت های iPad:
کاربران تبلت های شرکت اپل مسیر ساده تری برای اتصال به شبکه های بی سیم پیش رو دارند. کافی است برنامه Settings را انتخاب و روی گزینه Wi-Fi کلیک کنند. اگر وای فای خاموش است، روی آیکن On/Off ضربه بزنید تا روی وضعیت ON قرار گیرد.

 iPad به طور خودکار آغاز به گشتن برای شبکه های بی سیم نزدیک خود خواهد کرد و فهرستی از آن ها را به شما نمایش می دهد. روی نام شبکه مورد نظرتان ضربه بزنید و اگر رمز عبور درخواست کرد، آن را وارد کنید. اگر iPad به شبکه بی سیم متصل شده باشد، آیکن شبکه روی صفحه نمایش آبی رنگ خواهد شد.

 در این سیستم حتی کاربر می تواند قدرت سیگنال های دریافتی از شبکه بی سیم را ملاحظه کند؛ این قابلیت در منوی Wi-Fi قرار دارد و براساس آن می توانید نزدیک ترین و پرقدرت ترین شبکه را انتخاب کنیدو به آن متصل شوید.

تبلت های آندرویدی: در تبلت آندرویدی، برای دسترسی به تنظیمات وای فای، آیکن Settings صفحه نمایش اصلی را لمس یا از بخش برنامه ها Settings را انتخاب کنید. مرحله بعدی انتخاب گزینه Wireless & Network و به دنبال آن انتخاب Wi-Fi است.

اگر از آندروید ۴ استفاده می کنید، باید وضعیت بخش وای فای را به حالت ON یا فعال در آورید. وقتی وارد تنظیمات وای فای می شوید، باید فهرستی از شبکه های بی سیم فعال اطراف را ملاحظه کنید.

اگر بعد از نام هر شبکه یک علامت قفل ملاحظه می کنید، یعنی باید برای اتصال به آن ها رمز عبور را وارد کنید. برای اتصال به یک شبکه خاص، کافی است روی نام آن ضربه بزنید و رمز عبور را وارد کنید.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.