چیدمان میز پیشدستی همچون حرفه ای ها

۱۶م اسفند ،


 

چیدمان میز پیشدستی همچون یک حرفه ای

نمایش مجموعه ای زیبا

برای چیدمان میز پیش دستی که در مقابل شومینه قرار دارد می توان مجموعه ای زیبا از وسایل مختلف همچون کتاب، جعبه، صنایع دستی طرح دار و یک گلدان گل زیبا استفاده کرد. برای جلوه بیشتر این میز می توانید مجموعه ای مشابه را نیز بالای طاقچه  بالای شومینه قرار دهید. استفاده از گل های طبیعی طراوت بیشتری به میز می بخشد.

چیدمان میز پیشدستی همچون یک حرفه ای

استفاده از پارچه رومیزی بلند

وقتی مبلمان خود را با پیراهنی مبل می پوشانید، می توانید برای میز پیش دستی نیز یک رومیزی گلدار بلند انتخاب کنید. این ایده را بیشتر در خانه های انگلیسی ها می توان ملاحظه کرد.  این طرح تا حدی نیز سبب خودمانی تر شدن فضا می گردد.

چیدمان میز پیشدستی همچون یک حرفه ای

استفاده از سینی لبه دار

میزهای پیشدستی جلوی مبل که بزرگ می باشند را می توان با کمک سینی های حصیری زیبا تزئین کرد. به این ترتیب که با قرار دادن بعضی از وسایلِ روی میز داخل این سینی ها، به گونه ای سبب مرتب تر دیده شدن میز می شوید. برای مثال، می توانید کتابچه ها یا گلدان زیبایی را داخل یک سینی حصیری مربعی شکل قرار دهید و روی میز بگذارید.

چیدمان میز پیشدستی همچون یک حرفه ای

استفاده از فانوس یا جاشمعی

برای تزئین میزهای حصیری خانه های ویلایی می توانید از تزئیناتی همچون فانوس یا جعبه های شیشه ای که شمع داخل آن قرار دارد، استفاده کنید. در مهمانی ها و دور هم جمع شدن های دوستانه می توانید شمع های داخل این جعبه یا فانوس تزئینی را روشن کنید و از فضای رمانتیکی که به وجود می آید، لذت ببرید.

چیدمان میز پیشدستی همچون یک حرفه ای

استفاده از عناصر طبیعی

استفاده از دکوری های طبیعی همچون ذره بین هایی که از شاخ حیوانات درست شده اند، توپ ها یا بشقاب های چوبی، به میز جلوی مبل نمای فوق العاده زیبایی می بخشند.  این عناصر حس خوبی به بیننده القا می کنند و نیازی هم نیست که پول بسیاری برای خرید آنها هزینه کنید.

چیدمان میز پیشدستی همچون یک حرفه ای

چیدمان ساده

یکی دیگر از ترفندهای چیدمان میز پیشدستی، چیدمان کاملا ساده و تقریبا خالی میز است. شما می توانید با یک گلدان گل ساده و چند کتابچه زیبا میز جلوی مبل را تزئین کنید.

چیدمان میز پیشدستی همچون یک حرفه ای

بطری های شیشه ای

اینکه بعضی از وسایل خانه دکور قدیمی و بعضی دکور مدرن داشته باشند نیز زیباست. اگر حتی مبلمان شما طرح قدیمی دارند، می  توانید میز جلوی آنها را به صورت مدرن تزئین کنید. به طور مثال می توانید از بطری های شیشه ای بسیار زیبایی استفاده کنید که در بازار به وفور یافت می شوند. البته بهتر است این بطری ها طرح و رنگ های متفاوتی داشته باشند.

چیدمان میز پیشدستی همچون یک حرفه ای

اختلاف ارتفاع وسایل روی میز

ظروف، گلدان ها، جاشمعی یا هر چیز دیگری که روی میز قرار دارند را با اختلاف ارتفاع های مختلف انتخاب کنید. وقتی قد اشیا با هم فرق داشته باشند، بسیار زیباتر نیز دیده می شوند. به نوعی می توان گفت خود رابه خوبی نشان می دهند.


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.