«چیزهایی هست که نمی‌دانی» با بازی علی مصفا، لیلا حاتمی و مهتاب کرامتی به شبکه نمایش خانگی آمد

۱۲م دیماه ،

«چیزهایی هست که نمی‌دانی» با بازی علی مصفا، لیلا حاتمی و مهتاب کرامتی به شبکه نمایش خانگی آمداز امروز و به صورت همزمان در سراسر کشور؛
«چیزهایی هست که نمی‌دانی» با بازی علی مصفا، لیلا حاتمی و مهتاب کرامتی به شبکه نمایش خانگی آمد
تاریخ درج : ۱۲ دی
سرفصل : نمایش خانگی   |   منبع خبر : وب پایگاه اینترنتی تخصصی سینمایی سینمانگار
خلاصه مطلب : فیلم سینمایی «چیزهایی هست که نمی‌دانی» به کارگردانی فردین صاحب زمانی‌ و با بازی علی مصفا، لیلا حاتمی و مهتاب کرامتی از امروز(سه شنبه ۱۲ دی ماه) به شبکه نمایش خانگی آمد.

به گزارش سینمانگار، فیلم سینمایی «چیزهایی هست که نمی‌دانی» از امروز(سه شنبه ۱۲ دی ماه) به صورت همزمان و در سراسر کشور، در شبکه نمایش خانگی عرضه شد.

«چیزهایی هست که نمی‌دانی» اولین ساخته سینمایی فردین صاحب زمانی‌ است، که توسط منیژه حکمت با مشارکت مرکز گسترش سینمای مستند تجربی تهیه‌ شده است.

در این فیلم علی مصفا، لیلا حاتمی،‌ مهتاب کرامتی، پیام یزدانی، فرناز رهنما، مونا مستوفی، محمد ربانی پور، نسیم امیرخسرو، مهدی بجستانی، سیامک ادیب، مهدی آگاهی، کوروش جهانشاهی به ایفای نقش می پردازند.

«چیزهایی هست که نمی‌دانی» دربارهٔ راننده آژانسی به نام علی است که از درگیر شدن با هر ماجرایی دوری می‌ کند. سیما، همکلاس قدیمی‌اش هنوز تلاش می‌ کند دوستی سال‌های دور را زنده کند و او را از انزوا درآورد. در میان مسافرهای ثابت علی، زن جوانی است که اتفاقاتی در طول راه، آنها را به هم نزدیک می‌ کند…

فیلم «چیزهایی هست که نمی‌دانی» از سوی مؤسسه “گلرنگ رسانه” تهیه شده و برای توزیع در اختیار شرکت آرین پخش پیشرو قرار گرفته است.

به گزارش سینمانگار، فیلم «چیزهایی هست که نمی‌دانی» اولین فیلم در شبکه خانگی است که با زیرنویس‌های فارسی، ترکی، کردی، عربی و انگلیسی به بازار عرضه می‌شود.


نظرات خوانندگان


سینما نگار
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.