چینی‌ها بیشترین خریداران گوشی‌های هوشمند در جهان

صنعت تولید تلفن‌های هوشمند وارد افق جدیدی شده است و چینی‌ها برای نخستین بار اقدام به خرید گسترده ای از این گوشی‌ها نسبت به سایر مدل‌ها کرده‌اند.

27-02

آخرین آمار بدست آمده توسط موسسه تحقیقات صنعتی آی.دی‌سی نشان می‌دهد که برای نخستین بار در تاریخ واردات گوشی‌های تلفن همراه به چین، گوشی‌های هوشمند سامسونگ بیشترین میزان واردات گوشی به کشور چین را از آن خود کرده است.

اگر چه طی بازه زمانی آوریل تا ژوئن میزان علاقه‌مندی به محصولات اپل در چین تقریبا ۵۰ درصد بوده است، اما گزارش‌ها بیانگر این مطلب است که ۴۴ میلیون محموله دریایی حاوی گوشی‌های هوشمند تلفن همراه وارد چین شده که این مقدار ۵۱ درصد از مقدار کل واردات گوشی تلفن همراه به چین است.

به گفته یکی از تحلیلگران شرکت ای.دی.سی، دلایل اصلی بروز این امر تغییرات فصلی و تولید مدل‌های جدید است که در مقایسه با شرکت گوشی‌های اپل بسیار موفق تر بوده است.

اپل نتوانسته پس از گذشت یک سال هنوز تغییر جدیدی در مدل گوشی‌های خود ارائه دهد.

هم اکنون شرکت سامسونگ با جایگاه ۱۹ درصدی از سهم بازار در صدر پرفروش‌ترین مدل گوشی موبایل (گوشی هوشمند) در چین است. پس از آن لنوو با ارائه مدل بسیار پرفروش LePhone در رده دوم، ZTE ساخت چین در رده سوم و اپل در رده چهارم فروش موبایل در چین قرار دارند.


اخبار فن آوری نوین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.