چینی ها در به در دنبال نوشاد عالمیان !

چینی ها در به در دنبال نوشاد عالمیان !

چینی‎ها از جمله افرادی بودند که طی روزهای گذشته به شدت به دنبال نوشاد عالمیان بودند تا دقایقی را با وی در مورد المپیک و اولین تجربه المپیکی‎اش گفتگو کنند.

حتی روز دوشنبه که نوشاد عالمیان در مرحله یک شانزدهم نهایی برابر “تیمو بول” شکست خورد، نمایندگان رسانه‎های خبری که عموم آنها چینی بودند، نوشاد عالمیان را به پرسش و پاسخ دعوت کردند.آسیایی بودن نوشاد عالمیان و موقعیتی که این بازیکن در حال حاضر در تنیس روی میز جهان دارد، باعث شد تا نمایندگان خبری چین بیشتر در مورد شرایط این بازیکن در ایران پرسش و جو کنند. آنها به شدت دنبال این بودند تا از وضعیت نوشاد درایران مطلع شوند و بدانند این بازیکن برای آینده چه برنامه‏هایی دارد.

در چارچوب مسابقات تنیس روی میز بازی‏های المپیک لندن، نوشاد عالمیان شنبه شب برابر “جوستین هان”، بازیکن چینی الاصل استرالیا به برتری ۴ بر صفر دست یافت و به جمع ۴۸ بازیکن برتر صعود کرد. این بازیکن چپ دست یکشنبه شب نیز “تانگ پنگ” از هنگ کنگ را با نتیجه ۴ بر ۳ شکست داد و راهی مرحله یک شانزدهم نهایی شد.در این مرحله از رقابت‏ها که روز دوشنبه برگزار شد، نوشاد عالمیان مقابل “تیمو بول” آلمانی با نتیجه ۴ بر صفر باخت و از دور رقابت‏ها کنار رفت. این درحالی است که در ادوار گذشته بازی‏های المپیک هیچ یک از نمایندگان تنیس روی میز ایران حتی در یک گیم هم پیروز نشده بودند.


مهدی موعود,ظهور۱۲,تصویر واقعی شیطان,دجال و فراماسونری

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.