چین از اقدامات نظامی روسیه حمایت کرد

به گزارش سرویس اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز،

هواچونینگ

کشور چین حمایت خود را نسبت به اقدامات نظامی روسیه در سوریه که در جهت قوانین جهانی انجام می شود، اعلام کرد.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از مشرق: وزارت خارجه چین اعلام کرد که اقدام ضد تروریستی روسیه در سوریه در راستای قوانین جهانی صورت می‌گیرد و کشور همواره از این اقدام حمایت می‌کند.

بنابر گزارش خبرگزاری «تاس»، «هوا چونینگ» سخنگوی وزارت خارجه چین امروز با اعلام این موضوع اظهار داشت: «ما همیشه از اقدامات کشورها از جمله روسیه در جهت قوانین جهانی حمایت کرده‌ایم و حملات روسیه علیه داعش در سوریه هم شامل همین موارد می‌شود. ما حمایت خودمان را پیشتر هم اعلام کرده بودیم و گفته بودیم که روسیه بنابر درخواست دولت سوریه وارد مبارزه با گروه‌های تروریستی شده است.»

هوا چونینگ در ادامه بیان کرد: «ما همواره حامی اقدامات ضد تروریستی بوده‌ایم که در راستای قوانین جهانی هستند. همچنین اقداماتی که دولت کشور متبوع هم آنها را تائید کند.»

سخنگوی وزارت خارجه چین بیان داشت که کشورش هم از جامعه جهانی خواسته است تا اقدام مشترکی برای مبارزه با تروریسم پیگیری کند و این برنامه زیر نظر سازمان ملل صورت گیرد که چنین اقدامی هم در راستای فعالیت‌های روسیه است.

این مقام چینی اعلام کرد که چین متوجه سخنان روز پنجشنبه «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه است از جمله درخواست تجدید‌نظر وی به منظور شکل‌گیری ائتلافی جهانی برای مبارزه با داعش به رهبری سازمان ملل.

.

مجله اینترنتی ممتاز نیوز » خبرهای داغ
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.