چین ۲۵۰میلیون کاربر گوشی هوشمند دارد

۲۶ام بهمن ،

 

نشریه HQ زیرمجموعه انتشار یافتنات بین‌المللی CSOFT International در گزارشی تازه نوشت که بین ۵۰۰ تا ۸۰۰ هزار مرکز توسعه‌دهنده ابزارهای موبایلی در چین شبانه‌روز تلاش می‌کنند تا به ۲۵۰ میلیون مشترک گوشی‌های هوشمند در این کشور خدمات خود را ارایه دهند و آن‌ها را راضی نگه دارند.
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، در حالی که بیشتر ابزارهای موبایلی چینی رایگان عرضه می‌شوند، کاربران چینی حاضر به پرداخت هزینه حداقل می باشند تا بتوانند قابلیت‌های بیشتر و امکانات گسترده‌تر را در اختیار بگیرند.
 
بر اساس این گزارش، چین هم‌اکنون صاحب بزرگترین بازار گوشی‌های هوشمند در جهان است و در زمینه استفاده از گوشی‌های هوشمند ایالات متحده آمریکا را هم پشت‌سر گذاشته است. محبوب‌ترین ابزارهای موبایلی چینی مربوط به سیستم‌های ارتباطی و شبکه‌های اجتماعی می‌شوند. از بین محبوب‌ترین ابزارهای چینی که در این کشور مورد استفاده قرار می‌گیرند می‌توان به QQ و Weixin اشاره کرد. ابزار Weixin در ژانویه ۲۰۱۱ عرضه شد و تاکنون یک میلیون بار مورد بارگذاری قرار گرفته است.
 
طبق آخرین آمار انتشار یافته، ۷۶ درصد مردم کشور چین مشترک تلفن‌همراه می باشند. در سال ۲۰۱۱ میلادی درآمد چین از خدمات اینترنتی موبایلی به ۷/۱۳ میلیارد دلار رسید.

ایستنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.