چی رو مقایسه کنیم؟ (عکس)

تصاویر دیدنی از اتومبیل های علی دایی » تصاویر دیدنی از اتومبیل های علی دایی
علی دایی پس از بازگشت از اروپا، در سال های نخست بازی دوباره در پرسپولیس با این بی.ام.و در محافل فوتبالی حاضر می شد.  
ابوالفضل پورعرب و پسرش + تصویر » ابوالفضل پورعرب و پسرش + تصویر
به گزارش شبکه ایران انتشار خبر کذب درگذشت ابوالفضل پورعرب سبب ساز آن شد که فرزند پسر این بازیگر قدیمی سینمای ایران در کانون توجهات رسانه ها قرار گیرد. به گزارش شبکه ایران انتشار خبر کذب درگذشت ابوالفضل پورعرب سبب ساز آن شد که فرزند پسر این بازیگر قدیمی سینمای ایران در کانون توجهات رسانه ها قرار گیرد. در شرایطی که مدتهاست پورعرب پاسخگوی پرسشهای رسانه ها نیست فرزندش پوریا دیروز روز پرحاشیه ای را پشت سر گذاشت، وی ابتدا خبر درگذشت پدرش را تکذیب کرده و بعد هم به صراحت اعلام کرد که هم از احمد میرعلایی مدیر بنیاد فارابی ناراحت است و هم از خبرگزاری ایسنا؛ پوریا پورعرب در گفتگو با «تماشا» این مساله را هم عنوان کرد که از خبرگزاری ایسنا شکایت خواهد کرد. شبکه ایران
ابداع لنز سه بعدی محقق ایرانی برای رهایی از عینک » ابداع لنز سه بعدی محقق ایرانی برای رهایی از عینک
  بر اساس گزارش نیوساینتیست، با این حال مخترعین باید این نکته را در نظر داشته باشند که کاربران در صورت استفاده از این ابداع شبیه روباتهای ویرانگر در فیلم ترمیناتور خواهند شد اما پرویز معتقد است استفاده از مردمکهای مصنوعی بر روی این لنزها که هم اکنون از اولویتهای تکمیل این پروژه قرار ندارد، می تواند چنین مشکلی را رفع کند.
تصاویر اماکن دیدنی زیبای دنیا » تصاویر اماکن دیدنی زیبای دنیا
تصاویر اماکن دیدنی زیبای دنیا
زنده به گور کردن، 130 سال پیش در ایران!! (+عکس) » زنده به گور کردن، ۱۳۰ سال پیش در ایران!! (+عکس)
مجموعه بی همتا از عکس های ایران که قدمت آن به بیش از ۱۳۰ سال قبل میرسد،در گالری هنری فریر و بایگانی (آرشیو) گالری آرتور.ام. سکلر در مجموعه موزه های اسمیتسونین واقع در شهر واشنگتن نگهداری میشود.
توضیحات کسانی که درباره‌ی ابوالفضل پورعرب خبر اشتباه دادند » توضیحات کسانی که درباره‌ی ابوالفضل پورعرب خبر اشتباه دادند
ایسنا-سیداحمد میرعلایی که از درگذشت ابوالفضل پورعرب خبر داده بود، با تکذیب این خبر، برای این هنرمند سینما آرزوی سلامتی کرد.
درگذشت ابوالفضل پورعرب تکذیب شد / پویا پورعرب : پدرم از این شایعه خبر ندارد! » درگذشت ابوالفضل پورعرب تکذیب شد / پویا پورعرب : پدرم از این شایعه خبر ندارد!
پویا پورعرب فرزند ابوالفضل پورعرب در واکنش به انتشار شایعه درگذشت پدرش در رسانه ها تأکید کرد: این خبر کذب محض است و هنوز هم نگذاشته ایم پدرم از این شایعه مطلع شود.
عکس: ابوالفضل پور عرب از دیروز تا امروز » عکس: ابوالفضل پور عرب از دیروز تا امروز
بازیگر «مردی از جنس بلور» که این روزها کانون توجه خبرگزاری ها شده، هنوز استوار در صحنه زندگی حضور دارد.
 » تصاویری از تبلیغات مبتکرانه و مفهومی » » تصاویری از تبلیغات مبتکرانه و مفهومی
تبلیغات، راز جلب مشتری به سوی محصولات و یا خدمات هستند. در عصر تکنولوژی تبلیغات مفهومی و هنرمندانه جایگاه ویژه ای در میان مشتریان دارند. تبلیغاتی که مشتری را در نگاه اول به مقصودش برساند و او را به فکر وادار کند و یا اینکه از طریق عکس و بدون هیچ کلامی، مفهوم را برساند.
افراد مشهور دنیا: گذشته و حال » افراد مشهور دنیا: گذشته و حال
 افراد مشهور دنیا: گذشته و حال


مجله اینترنتی ممتازنیوز سرگرمی و تفریحی اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.