ژانگولر بازی‌های سوپراستاری به نام حامد بهداد

۲۱اردیبهشت،

وقتی غوره نشده مویز می‌شود

روزگذشته حامد بهداد به فرهنگسرای نیاوران آمده بود تا در مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر تک نفره شرکت کند، بهداد در این مراسم کارهایی کرد که اندکی تعجب برانگیز و گاهی جالب بود.

به گزارش خبرنگار هنرآنلاین، عصر روز قبل، شنبه ۲۱ اردیبهشت مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر تک نفره در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد که این مراسم با حاشیه هایی همراه بود.

مهمترین حاشیه این مراسم حضور حامد بهداد و حرکت های تامل برانگیز این بازیگر سینمای ایران بود. بسیاری از حاضران در فرهنگسرای نیاوران که در واقع همان شرکت کنندگان در جشنواره تئاتر تک نفره بودند، در طول برگزاری مراسم اختتامیه تحت تاثیر رفتارهای عجیب حامد بهداد قرار گرفتند.

بهداد در ابتدای این مراسم و زمانی که سرود ملی ایران در سالن پخش شد، از صندلی خود برنخواست و در همان حالی که بر روی صندلی اش نشسته بود سرود ملی ایران را گوش کرد. این در حالی بود که بعضی از حاضران در سالن نیز شاید (البته شاید) تحت تاثیر حرکت بهداد، ترجیح دادند برای سرود ملی ایران برنخیزند.

اتفاق جالب دیگری که بر روی صحنه و در هنگام اهدای جوایز رخ داد، زانو زدن حامد بهداد برای یکی از برگزیدگان جشنواره بود. شیوا ترابی یکی از برگزیدگان بخش جنبی جشنواره تئاتر تک نفره زمانی که برای گرفتن جایزه اش از دست حامد بهداد به روی صحنه آمد، با صحنه جالبی روبه رو شد؛ حامد بهداد برای شیوا ترابی زانو زد و جایزه را به او داد.

سامان خلیلیان یکی دیگر از برگزیده های جشنواره تئاتر تک نفره بود و برای گرفتن جایزه اش ترجیح داد با سرعت بسیار بالایی به بالای سکو بپرد و به سرعت خود را به حامد بهداد برساند. خلیلیان پس از گرفتن جایزه اش از بازی حامد بهداد در فیلم “جرم” تعریف کرد.

از دیگر رخدادهای جالب و البته تاسف برانگیز! مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر تک نفره، مجری برنامه بود که در بسیاری از بخش های اجرا، اشتباه های بسیاری را مرتکب شد و همین موضوع حاضران در فرهنگسرای نیاوران را کسل کرده بود. مجری برنامه نام بسیاری از برگزیدگان را اشتباه می خواند. در ابتدای برنامه نیز در خواندن دیباچه سعدی دچار مشکل شد. همچنین اجرای سرد و بدون هیجان او برنامه را سرد و بی روح کرده بود.

در پایان این مراسم هم بازار عکس های یادگاری حامد بهداد با جوان های تئاتری گرم بود.

انتهای پیام /


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.