ژان دوژاردن به جدیدترین اثر سینمایی جورج کلونی پیوست

به گزارش سینمانگار، به نقل از ایمپایر، “ژان دوژاردن” تصمیم جدی دارد در پروژه جدید “جورج کلونی” با نام «بناهای تاریخی مردان» در کنار “کیت بلانشت” و “پل جیاماتی” حضور یابد.

در ماه ژانویه “جورج کلونی” اعلام کرده بود که به دنبال ساخت فیلمی بر اساس داستان کتاب “رابرت ام. ادسیل” می باشد و دوست دارد با کمک دوست و شریک خود “گرانت هیسلو” فیلمنامه آن را بنویسد و کارگردانی کند.

کتاب “ادسیل” با زیرنویس قهرمانان متحد، دزدی نازی ها و بزرگترین شکار گنج در تاریخ، داستان یک افسر ارتش آمریکا و یک طرفدار محافظت از محیط زیست به نام جورج استوت (با بازی کلونی) است که به بازگرداندن ده ها هزار هنر از رژیم نازی ها می پردازد.

هنوز مشخص نیست که “دوژاردن” چه نقشی را در این فیلم عهده دار خواهد بود، اما “جیاماتی” قرار است که نقش لینکلن کریستن بنیانگذار باله شهر نیویورک را بازی کند و “بلانشت” نیز نقش رُز والاند، زنی که عضو مقاومت فرانسه با اطلاعات مفید درباره تاریخ هنر است را بازی خواهد کرد.

به گزارش سینمانگار، در حال حاضر، انتخاب بازیگران در مراحل اولیه خود است و این پروژه قرار است در بهار آینده در سراسر اروپا و انگلستان فیلمبرداری شود.

از جدیدترین کارهای “ژان دوژاردن” به نقشش در فیلم «گرگ وال استریت» جدیدترین ساخته “مارتین اسکورسیزی” می توان اشاره داشت که قرار است در سال آینده اکران شود.
 


سینما نگار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.