ژاوی: بهترین رقابت‌های فوتبال آسیا VAR ندارد/ از پرسپولیس بهتر بودیم

سرمربی تیم فوتبال السد قطر از اینکه در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از کمک داور ویدئویی استفاده نمی‌شود انتقاد کرد.

ژاوی هرناندس، سرمربی تیم فوتبال السد قطر در نشست خبری بعد از شکست تیمش برابر پرسپولیس اظهار کرد: برای خودم و بازیکنانم خیلی ناراحت هستم. بازی در شرایط مساوی پیش می‌رفت. ما تسلط روی رقیب داشتیم، بازی را کنترل می‌کردیم که یک اشتباه رخ داد و ما حذف شدیم. شما نمی‌توانید در فوتبال مرتکب اشتباه شوید. برای بهترین رقابت‌های فوتبال آسیا کمک داور ویدئویی (VAR) نداریم و اگر داشتیم، یک پنالتی نصیب ما می‌شد. ‎اگر داور ویدئویی داشتیم، الان راجع به نتیجه دیگری صحبت می‌کردیم.‎ در رابطه با پنالتی چه چیزی می‌توانم بگویم. هر چه بگویم بیهوده است. اگر VAR داشتیم این سوالات الان مطرح نبود. 

او ادامه داد: رقیب ما روی یک ضربه ایستگاهی تمرین شده از غفلت ما استفاده کرد. از لحاظ فوتبالی ما از پرسپولیس بهتر بودیم، اما باید این واقعیت‌های تلخ فوتبال را قبول کنیم. به هیچ‌وجه خستگی و بازی‌های سه روز یک بار را بهانه نمی‌کنم. همان قدر که ما خسته بودیم، پرسپولیس هم خسته بود. این فوتبال است. آنها می‌دانستند که چگونه از ضربات ایستگاهی خود حداکثر استفاده را بکنند. باید به پرسپولیس بابت این پیروزی تبریک گفت. 

 

 ژاوی در پایان گفت: از نظر من در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا باید خوش شانس‌تر باشیم. در این مسابقات و به ‌خصوص در مرحله حذفی، باید تمرکز کامل داشته باشیم و جای هیچ اشتباهی نیست. ما بسیار خوب بازی کردیم و شایسته خروج از رقابت‌ها نبودیم. من به خاطر تماشاگران و دست اندرکاران باشگاه بسیار ناراحت هستم. این تنها ما نبودیم که مرتکب اشتباه شدیم. VAR مطمئنا مانع دیگر اشتباه می‌شد. 

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.