«ژاپن در یک روز» فیلم افتتاحیه جشنواره بین المللی توکیو

«ژاپن در یک روز» فیلم افتتاحیه جشنواره بین المللی توکیومستندی از ریدلی اسکات
«ژاپن در یک روز» فیلم افتتاحیه جشنواره بین المللی توکیو
تاریخ درج : ۲۵ شهریور
سرفصل : سینمای مستند   |   منبع خبر : وب سایت تخصصی سینمایی سینمانگار
خلاصه مطلب : سریره طاهر افشار: از توکیو خبر می رسد که فیلم “ریدلی اسکات” با نام «ژاپن در یک روز» که روایتگر زلزله یازدهم مارچ ۲۰۱۱، در ژاپن است و سونامی و حوادث اتمی این کشور را به تصویر کشیده است، به عنوان اکران مخصوص امسال جشنواره بین المللی فیلم ژاپن(TIFF) در ۲۰ اکتبر به نمایش در می آید.

به گزارش سینمانگار، از توکیو خبر می رسد که فیلم “ریدلی اسکات” با نام «ژاپن در یک روز» که روایتگر زلزله یازدهم مارچ ۲۰۱۱ در ژاپن است و سونامی و حوادث اتمی این کشور را به تصویر کشیده است، به عنوان اکران مخصوص امسال جشنواره بین المللی فیلم ژاپن(TIFF) در ۲۰ اکتبر به نمایش در می آید.

این فیلم محصول مشترک تولیدات اسکات و تلویزیون فوجی ژاپن می باشد. بیشتر صحنه های این فیلم مستند، فیلمهایی است که عموم مردم از حوادث یازدهم مارچ گرفته اند.

مستند «ژاپن در یک روز» به همراه فیلمهایی چون «سیرک خورشید: جهان دور» به کارگردانی “اندرو آدامسون” که به صورت سه بعدی ساخته شده است و فیلم «مشکل با منحنی» به کارگردانی “کلینت ایستوود” در جشنواره فیلم توکیو به نمایش در خواهد آمد. فیلم “ایستوود” فیلم پایان بخش جشنواره در ۲۸ اکتبر می باشد.

به گزارش سینمانگار، بیست و پنجمین جشنواره بین المللی توکیو از ۲۰ تا ۲۸ اکتبر در ژاپن برگزار می شود.
 

نظرات خوانندگان


سینما نگار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.