ژست مضحک حقوق بشری کانادا در قبال ایران/حماقت در دیپلماسی کانادا به اوج خود رسیده است

۰۱ تیرماه ۱۳،

یک کارشناس مسائل استراتژیک گفت: دولتمردان فعلی کانادا برده صهیونیست‌ها می باشند که حماقت در دیپلماسی را به حداکثر رسانده‌اند.

” محمد‌حسن قدیری‌ابیانه ” در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اظهارات مداخله‌جویانه وزیر خارجه کانادا بر علیه کشورمان، گفت: در کانادا انتخاباتی برای انتخاب شخص اول وجود ندارد چرا که نظام حکومتی این کشور به صورت سلطنتی اداره می‌شود.

وی تصریح کرد: گرفتن ژست‌های حقوق بشری توسط کانادا مضحک است چرا که کانادا برخلاف کلیه کشورهای دیگر اجازه دایر شدن صندوق‌های رای برای حضور ایرانیان در انتخابات ریاست جمهوری را فراهم نکرد.

این کارشناس مسائل استراتژیک افزود: کانادا به دزدان بیت‌المال پناهندگی می‌دهد و باید گفت که حکام فعلی کانادا  برده صهیونیست‌ها می باشند و حماقت در دیپلماسی را به حداکثر رسانده‌اند.

وی ادامه داد: حتی کشورهایی مانند انگلیس و آمریکا اجازه برقراری صندوق‌های رای برای ایرانیان مقیم را صادر کردند اما کانادا مانع رای دادن ایرانیان شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ایرانیان مقیم کانادا  برای استفاده از حقشان باید کانادا را ترک و سرمایه خود را به ایران منتقل کنند و علاوه بر آن کسانی که قصد مهاجرت و تحصیل در کانادا را دارند بهتر است در تصمیم خود تجدید نظر کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.