«ژنرال» به سیمافیلم آمد

جام جم آنلاین: نسخه نهایی فیلم تلویزیونی «ژنرال» به کارگردانی علی شاه حاتمی تحویل مرکز سیمافیلم شد.

به گزارش روز یکشنبه جام‌جم آنلاین به نقل از روابط عمومی سیما ، سید جلال چاووشیان، تهیه کننده این فیلم با اعلام این خبر گفت: بهزاد بهزادپور کار تدوین و ساخت موسیقی این اثر را به پایان رسانده است و نسخه نهایی در ۸۵ دقیقه آماده نمایش شده است.

وی افزود: بخش قابل توجهی از انفجارات فیلم توسط بخش جلوه های ویژه رایانه ای به سرپرستی سپهرکشن فلاح انجام شده است. معتقدم این بخش به بهترین شکل ممکن انجام شده و «ژنرال» به لحاظ ریتم و ضرباهنگ و رگه های طنزی که در قصه اش لحاظ شده اثر موفقی است که می تواند با بیننده ارتباط خوبی برقرار کند.

این تهیه کننده تصریح کرد: کار قابلیت تبدیل سینمایی را دارد اما در نهایت همه چیز در این بخش بستگی به تصمیم مسئولان سیمافیلم دارد.

بنا بر این گزارش ، تصویربرداری «ژنرال» در دو مقطع زمانی انجام شد که فاز اول در اسفند ماه به پایان رسید و بعد از وقفه ای یک ماهه تصویربرداری بخش‌های عملیات نظامی شهرک دفاع مقدس گرفته شد.

به تصویر کشیدن بخش‌های ‌عملیات نظامی فیلم نیاز به تانک‌ها و تجهیزات خاص داشت که با ارتش جمهوری اسلامی هماهنگی‌های لازم صورت گرفت و صحنه های مربوط به این عملیات ها تصویربرداری شد.

گفتنی است این فیلم به صورت HD تصویربرداری شده است .

در خلاصه داستان فیلم آمده است: ژنرال قصه دو روحانی به نام های حمید (شهبانی نوری) و کریم (یاسر ولایی)را به تصویر می‌کشد که نیت کرده‌اند به جبهه آمده و در گردان شهادت که گردان خط‌‌شکن است مشغول به خدمت شوند، اما از آنجایی که نیروهای این گردان تکمیل است آنها… .

تعدادی از عواملی که در ساخت فیلم همکاری داشته اند عبارتند از: نویسنده و کارگردان: علی‌ شاه‌حاتمی / تهیه‌کننده: سید جلال چاوشیان / برنامه ریز و دستیار یک کار‌گردان : ابراهیم شفیعی/ مدیر فیلمبرداری : ناصر کاووسی/ عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: محمد کمالی/ مدیرتولید : علیرضا بیات / تدوین: بهزاد بهزاد پور/ صدابردار : آرش برومند/ طراح صحنه : امیر حسین مدرس/ طراح گریم: فرید کشن فلاح/ گروه جلوه‌های ویژه: طراح : محسن روزبهانی.

از بازیگران این اثر می توان به: میلاد کی مرام، علی اوسیوند، عطاء سلمانیان، محمدرضا شهبانی نوری، سجاد شاه حاتمی، یاسر ولایی، ابراهیم شفیعی، مجتبی محسنی، حسین علی میرشاهی، محرم علی آذر آفزا، سامان نیک سرشت اشاره کرد.

«ژنرال» را سید جلال چاوشیان در گروه معارف، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مرکز سیمافیلم تهیه می‌کند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.