ژوئیه؛سرآغاز انقلاب در عربستان

منابع آگاه در ریاض با اشاره به اینکه ماه ژوئیه کنونی سرآغاز انقلاب در عربستان سعودی است گفتند افسران امنیتی رژیم صهیونیستی و امریکا بر سرکوب تظاهرکنندگان در شرق عربستان سعودی نظارت می کنند و به آنها درباره نحوه سرکوب دستور العمل می دهند .

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از هفته نامه خبری فلسطینی المنار ، منابع آگاه در ریاض گفتند گروههایی از افراد تک تیرانداز به شرق عربستان سعودی انتقال داده شده اند تا اعتراضات را در این منطقه مهار کنند .
این منابع افزودند این گروهها از حکومت عربستان دستور دارند که با تظاهرکنندگان با قدرت و شدت برخورد کنند .
از طرف دیگر شماری از علمای دارای مجوز فتوا و نزدیک به نظام آل سعود در تلاشند با نسبت دادن کفر به تحرکات مردمی بر نیروهای امنیتی سعودی تأثیر بگذارند تا آنان خون معترضان را بریزند .  
این منابع گفتند امیر متعب فرزند عبد الله بن عبد العزیز پادشاه عربستان شخصا بر سرکوب و ایجاد اردوگاههای بازداشت برای پذیرش تعداد بیشتری از بازداشت شدگان نظارت می کند.
این منابع گفتند ماه ژوئیه امسال سرآغاز شعله های انقلاب علیه نظام خانواده آل سعود است .  
این منابع فاش کردند شماری از مشاوران امنیتی اسرائیلی و امریکایی به نیروهای امنیتی سعودی در سرکوب وحشیانه تظاهرکنندگان دستور العمل می دهند .
این منابع تأکید کردند برخی افراد خانواده آل سعود طرحهایی را برای فرار در صورت افزایش اقدامات خشونت آمیز و اعتراضات و گسترش آن به مناطق دیگر آماده کرده اند .


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.