ژوزه از تمام قدرت پرسپولیس استفاده نمی‌کند

    ابراهیم آشتیانی در گفتگویی با انتقاد از صحبت سرمربی پرتغالی پرسپولیس مبنی بر این‌که اگر امسال نشد، سال بعد این تیم را قهرمان می‌کند، گفت: طرفداران پرسپولیس یک سال صبر کردند که تیم به جایگاه خوب برسد و امسال هم باشگاه بازیکنان خوبی جذب کرده است، پس این حرف اصلا درست نیست. ضمن این‌که اعتقاد دارم ژوزه از همه قدرت تیم استفاده نمی‌کند. مثلا پرسپولیس پنج مهاجم دارد که می‌تواند از آنها در ترکیب سود ببرد، ولی همیشه فقط با یک یا دو مهاجم کار می‌کند.

وی ادامه داد: در فوتبال امروز دنیا دیگر یک هافبک نفوذی همان کاری را می‌کند که پیشتر‌ها سانتر فوروارد‌ها می‌کردند. ژوزه می‌تواند از بازیکنی مثل کریم انصاری‌فرد در پست هافبک نفوذی چپ استفاده کند. آوردن مهدوی‌کیا به هافبک دفاعی در داربی و برابر فولاد کار بسیار خوبی بود، اما سرمربی می‌تواند با استفاده از عناصر هجومی بیشتر، قدرت حمله تیم را بیشتر کند.

آشتیانی هم‌چنین گفت: بحث دیگر، تشکیل کمیته‌ی فنی قوی برای پرسپولیس است که هنوز از ظرفیت آن استفاده نشده است. اعضای این کمیته تجربه‌ بالایی دارند و برخی از آنها سرمربی پرسپولیس بوده‌اند، من هم مدرس ارشد AFC هستم. قرار بود هر دو هفته یک‌بار جلسه‌ای تشکیل شود که اعضای کمیته‌ی فنی نظرشان را به سرمربی بدهند. خود ژوزه هم از این مساله استقبال کرده بود، ولی نمی‌دانم چرا این اتفاق هنوز رخ نداده است. اکنون هم شنیده‌ام‌ ژوزه تقصیر را گردن بازیکنان انداخته است. به نظر من بازیکن اصلا نمی‌تواند کم‌کاری کند. این حرف‌ها را مربیان برای خودشان می‌گویند. ژوزه برای یک‌بار هم که شده باید از کمیته‌ی فنی استفاده کند تا شاید نظر اعضای آن بتواند به او در کارهایش کمک کند.

وی در ادامه در واکنش به خبر احتمال افزایش اعضای کمیته‌ فنی گفت: چیزی در این رابطه نشنیده‌ام، اما اگر این اتفاق بیفتد هم خوب است. البته اگر به عنوان مثال تعداد اعضای کمیته از پنج نفر به هفت نفر افزایش پیدا کند خوب است اما نباید تعداد آن قدر بالا برود که جلسات بدون نتیجه بمانند و تفاوت آرا به شدت زیاد شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.