ژوزه: امیدوارم مقابل مس رکوردشکنی کنیم

 ژوزه مانوئل شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار مس کرمان و پرسپولیس تهران در جمع خبرنگاران افزود: اگر بتوانیم در دیدار فردا پیروز میدان باشیم نشان می دهیم که تیم پرسپولیس بسیار بهتر شده است.

وی ادامه داد: تیم ما نسبت به ابتدای فصل جاری بویژه در خط دفاعی خیلی بهتر کار می کند و باید بتوانیم این پیشرفت را در خط حمله نیز داشته باشیم.

مانوئل، با اشاره به اینکه تیم پرسپولیس تهران از ابتدای فصل تا کنون به دلیل وجود استرس و فشار روانی بر روی بازیکنان موقعیت های گلزنی بسیاری را از دست داده است، اظهار داشت: اگر آرامش وجود نداشته باشد همه ممکن است اشتباه انجام دهند.

سرمربی تیم پرسپولیس تهران، افزود: اگر بتوانیم تیم مس را در کرمان شکست دهیم روحیه تیم بسیار بالا می رود و انگیزه بیشتری در بازیکنان ایجاد خواهد شد و اعتماد به نفس آنها بالاتر می رود.

وی با اشاره به اینکه همیشه در دیدارهای خارج از خانه، فضای استادیوم ها به سود تیم حریف است، خاطرنشان کرد: برای یک تیم بزرگ بازی داخل و خارج خانه تفاوتی ندارد و فقط باید سه امتیاز را کسب کنیم تا جایگاه خود را در جدول رده بندی بالا ببریم.

مانوئل، گفت: هر بازی سختی های ویژه خود را دارد و نباید هیچ دیداری را آسان تصور کرد و امیدواریم تماشاگران بازی خوبی را از هر دو تیم مس کرمان و پرسپولیس ببینند و هر تیمی که بهتر بازی کند، برنده میدان شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مطرح شدن صحبت هایی در رابطه با جا به جایی ساموئل بازیکن استقلال با یکی از بازیکنان پرسپولیس، گفت: در حال حاضر فرصت جا به جایی بازیکن نیست و در نیم فصل در این رابطه صحبت می کنیم.

مانوئل، در پاسخ به این سووال که آیا جایگزین مناسبی برای علی کریمی انتخاب شده است، گفت: این بحث تمام شده است و تیم ما شرایط متعادلی دارد.

در ادامه این نشست خبری، یکی از خبرنگاران از مانوئل در مورد اینکه شنیده می شود دیدار با مس کرمان آخرین فرصت داده شده به اوست، سووال کرد که ریاضتی مدیر رسانه ای تیم پرسپولیس در واکنش به این سووال حتی اجازه ترجمه آن را به مترچم مانوئل نداد و از سرمربی تیم درخواست کرد که این نشست را ترک کند.

دیدار دو تیم مس کرمان و پرسپولیس تهران از هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال عصر فردا جمعه در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار می شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.