ژوزه: می‌توانستیم ۳ بر صفر ببریم / درباره من اطلاعات غلطی به بازیکنان داده بودند

مانوئل ژوزه معتقد است پیروزی پرسپولیس برابر راه آهن نتیجه عادلانه‌ای بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی ۲ بر صفر تیمش برابر راه آهن در نشست خبری اظهار کرد:‌ این خیلی خوب بود که ما بازی را با برد شروع کردیم. گل‌هایی که زدیم شانسی نبود و برای این گل‌ها برنامه داشتیم. خیلی مهم بود که بعد از گل دوم تیم ما آرام شد و اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرد.

وی افزود: در کل از بازیکنان تیمم راضی هستم. در تمام طول بازی عملکرد خوبی داشتیم البته در نیمه دوم حریف بیشتر بازی را کنترل می‌کرد سه چهار فرصت داشتیم که بازی را سه بر صفر کنیم اما از آن‌ها استفاده نکردیم.

ژوزه ادامه داد: در این موقعیت‌ها بازیکنان ما یا عصبی بودند یا عجله داشتند. ما باید خود را به نگه داشتن توپ عادت دهیم چرا که این موضوع در آینده پرسپولیس مهم است. همه بازیکنان خوب جای‌گیری کردند. خیلی خوشحالم که بعد از این تعطیلات با برد از زمین خارج شدیم. پیروزی ما هم نتیجه عادلانه بازی بود.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که تیم شما از سه بازی گذشته ۷ امتیاز گرفته، فکر می‌کنید علت این نتیجه‌گیری چه چیزی بوده، اعتماد به نفسی که بین کادر فنی به وجود آمده و همچنین بهتر شدن رابطه ما با بازیکنان در این نتایج تاثیرگذار بود. درباره ما اطلاعات غلطی به بازیکنان داده بودند. مثلا درباره من چیزی گفته بودند که صحت ندارد اما الان همه می‌خواهیم برنده باشیم و به معنای واقعی به یک تیم تبدیل شویم. من هم با تجربه‌ای که دارم آمده‌ام به موفقیت پرسپولیس کمک کنم. در این یک ماه آخر رابطه ما با هم خیلی بهتر شده است.

ژوزه افزود: بازیکنانی که انتخاب می‌کنم بر اساس تکنیک و تاکتیک تیم است. همه روز به روز بهتر می‌شوند در ابتدا فشار زیادی روی ما بود اما الان خیلی راحت‌تر بازی می‌کنیم.

خبرنگاری از سرمربی پرسپولیس پرسید در نیمه نخست گل‌محمدی در کناره خط حضور داشت اما پس از اینکه تشکیل شد شما او را به نیمکت بردید. ژوزه در پاسخ گفت: نباید همه چیز را منفی و بد ببینیم. من نمی‌گویم که چه کسی کنار خط برود و با بازیکنان صحبت کند یحیی مربی خوبی است که به ما کمک می‌کند. این سوال شما بی‌احترامی به ماست و انگار به صادق بودن ما شک می‌کنید.

خبرنگار دیگری پرسید چرا پرسپولیس پس از دو گلی که به ثمر رساند عقب کشید. ژوزه هم گفت من به بازیکنان نگفتم عقب بکشند به هر حال تیم حریف هم جلو می‌آید و ما طبق جریان بازی عقب‌تر رفتیم. ما به برد احتیاج داشتیم که این اتفاق هم افتاد. مثل بارسلونا نیستیم که بتوانیم ۹۰ دقیقه فشار بیاوریم.

در ادامه ژوزه در پاسخ به این سوال که آیا برای سه مدافع میانی خود یعنی حسینی،‌ بنگر و نورمحمدی جایگزینی دارید یا خیر گفت: میانگین سنی تیم ما بالاست و باید آن را پایین بیاوریم. در کل میانگین سنی اکثر تیم‌های لیگ ایران بالاست. ما در خط دفاعی خانزاده و کنعانی را هم داریم که اگر فرصت باشد به آن‌ها بازی خواهیم داد تا خود را نشان دهند. البته در آینده به ترکیب چهار دفاعه بازمی‌گردیم اما الان با سه دفاع بازی می‌کنیم چرا که هر سه دفاع ما خوب بازی می‌کنند.

در پایان سرمربی پرسپولیس درباره بحث انتقال جی‌لوید ساموئل به پرسپولیس گفت: ما قبلا چنین بحثی داشتیم اما نظرمان عوض شد. من این بازیکن را نمی‌شناختم و بعدا نسبت به او شناخت پیدا کردم. فعلا چیزی مشخص نیست و در گذر زمان همه چیز مشخص می‌شود.

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.