ژوزه و رویانیان در مراسم جشن پرسپولیس/آقای فتح الله زاده،به خدا من خودم کارت سوخت ندارم

به گزارش خبرآنلاین؛جشن باشگاه پرسپولیس تحت عنوان «شب سرخ دلدادگی با کریم اهل بیت» در آستانه میلاد امام حسن مجتبی (ع) با حضور حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی،‌ مدیران ورزش کشور، پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس، مدیران سابق باشگاه، مانوئل ژوزه سرمربی فعلی این تیم ، بازیکنان تیم پرسپولیس و اصحاب رسانه پنجشنبه شب در ورزشگاه درفشی فر برگزار شد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در حاشیه جشن این باشگاه در ماه رمضان درباره بحث حق پخش تلویزیونی به گفت: ما از ضرغامی می‌خواهیم که در ادامه توجهات خود به ورزش موضوع حق پخش فوتبال را حل کند و فدراسیون هم حق ما را بدهد. اصلاً حق پخش را باید به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بدهند چرا که بیشتر بازیهای که پخش می‌‌شود مربوط به این دو تیم است. با این حال فدراسیون تا الان یک ریال هم بابت حق پخش به ما نداده است.

وی ادامه داد: خیلی خوب است که فوتبال مردم را سرگرم می‌کند و برای آنها نشاط می‌آورد، مردم عصبانیت خود را در فوتبال تخلیه می‌کنند و غم و شادی آنها با فوتبال رقم می‌خورد. اگر فوتبال برای رشد اخلاق باشد ارزش مضاعف پیدا می‌کند، فوتبال یک بازی است و تازه کل دنیا هم خودش بازی است. اگر ورزش فوتبال وسیله‌‌ای باشد که ما بتوانیم اخلاقمان را درست کنیم و با پهلوانی و صداقت کار کنیم برای ما خوب است و در این صورت است که هزینه کردن در آن ارزش پیدا می‌کند.

رویانیان درباره بخشیده شدن محرومیت هواداران پرسپولیس برای بازی مقابل صبای قم گفت: خوشحالم که کمیته استیناف این لطف را در حق هواداران ما کرد، احترام به هواداران، احترام به فوتبال است و فوتبال بدون تماشاگران معنا و مفهوم خود را از دست می‌دهد. از مسئولان کمیته استیناف تشکر می‌کنم که این لطف را به هواداران ما کردند و از تماشاگران پرسپولیس هم می‌خواهیم نه فقط سه، چهار هفته بلکه تا پایان لیگ صبر کنند و از تیم خود حمایت کنند.

وی درباره به وجود نیامدن حاشیه بر روی سکوها در بازی اخیر پرسپولیس مقابل گهر و آرامش هواداران پرسپولیس، گفت: در این موضوع باشگاه هیچ کاره است عزت، صلابت و ارزش ما بستگی به هواداران ما دارد، آنها هستند که به باشگاه پرسپولیس شخصیت می‌دهد خوشبتختانه امسال رفتار هواداران ما حرفه‌ای و اخلاق محور شده است که این مایه افتخار من، سرمربی تیم و بازیکنان است. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همچنین درباره آخرین وضعیت امیر عابدزاده گفت: ما مشکلی با باشگاه لس‌آنجلس نداریم و طی روزهای آینده قرارداد عابدزاده را منعقد می‌کنیم. وی در ادامه درباره استعفای فروزنده رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: فروزنده در بازی پرسپولیس مقابل گهر در ورزشگاه حضور داشت. شاید استعفای او مورد پذیرش قرار گیرد اما فعلاً با هم در ارتباط هستیم و کار خود را در باشگاه دنبال می‌کند.

خبرنگاری درباره‌ اظهارات فتح‌الله‌زاده مبنی بر استفاده‌ رویانیان از منابع دولتی پرسید که مدیرعامل پرسپولیس پاسخ داد: آقای فتح‌الله‌زاده! به خدا خودم هم کارت سوخت ندارم و ۲ سال است که بنزین آزاد می‌زنم، هیچ مقام دولتی هم نمی‌تواند یک لیتر خارج از سهمیه بگیرد و عدالت رعایت می‌شود، تخصص فتح‌الله‌زاده کری خواندن است اما ما او را دوست داریم.

۲۵۱ ۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.