ژیلو:بوردو باید قدرفرصت‌های گل را بهتر بداند

۱۸فروردین۱۳،

فرانسیس ژیلو جمعه شب هر چه تلاش کرد نتوانست مردانش را در دیدار خارج از خانه با المپیک مارسی در آغاز هفته سی و یکم لیگ فرانسه لوشامپیونه‌ به امتیاز برساند. در آن دیدار تیم تحت امر او با وجودی که صاحب چند موقعیت گل شد، یک بر صفر مغلوب حریف شد.

به گزارش فارس،این مربی روز قبل در مصاحبه با شبکه تلویزیونی «کانال پلاس» اظهار داشت: مقابل مارسی صاحب چند موقعیت خوب گلزنی شدیم. پس از بازی در اولین جلسه تمرینی به بازیکنان گفتم قدر این موقعیت‌ها را باید دانست و به خوبی باید استفاده کرد. در غیر این‌صورت مثل همین بازی لطمه خواهیم خورد.

وی ادامه داد: البته منکر تاثیر منفی فشار بازی‌های اخیر روی تیم نمی‌شوم. با این حال بازیکنان باید بیشتر و بهتر قدر فرصت‌ها را بدانند.

ژیلو افزود: ‌به عنوان مسئول فنی به بازیکنان گفتم از تیمی که با هافبک هجومی و ۴ مهاجم در زمین بازی می‌کنم، انتظار گلزنی دارم. انتظاری که مقابل مارسی برآورده نشد.

در این پیکار آندره ژینیاک در دقیقه ۴۱ تک گل تیم تحت امر این مربی را به ثمر رساند تا مارسی اکنون با ۵۷ امتیاز در فاصله ۷ امتیازی پاری‌‌سن‌ژرمن (۶۴ امتیاز) در رده دوم جدول به رسیدن روزهای بهتر تا پایان فصل امیدوار بماند. بوردو نیز اکنون با ۴۳ امتیاز صاحب پله نهم جدول بیست تیمی لوشامپیونه است.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.