ژکو: سیتی هنوز هم می‌تواند قهرمان شود

۱۱م دیماه ،

شکست سیتی مقابل ساندرلند و پیروزی منچستریونایتد مقابل نیوکاسل در دیدارهای هفته قبل، اختلاف دو رقیب همشهری را به ۷ امتیاز افزایش داد اما مهاجم بوسنیایی اعلام کرد که همچنان به قهرمانی تیمش در رقابت های این فصل لیگ برتر بسیار خوش بین است.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:” البته اختلاف امتیازی ما با منچستریونایتد زیاد به نظر می رسد اما هنوز هیچ چیز تمام نشده است. ما تا پایان خواهیم جنگید.

هنوز رقابت قهرمانی پا برجاست. هنوز بازی های زیادی باقی مانده و ما این شانس را داریم که بتوانیم به قهرمانی برسیم. این هدف ماست. همان طور که گفتم هنوز خیلی زود است که در مورد قهرمانی صحبت کنیم.

سال قبل ما در دو دیدار توانستیم اختلاف ۵ امتیازی را جبران کنیم. این اختلاف مشکل ساز نیست.”

مانچینی پیش از دیدار مقابل نوریچ، مهاجمانش را به خاطر عدم گلزنی شان مورد انتقاد قرار داده بود اما ژکو خوشحال است که با زدن دو گل در این دیدار، به اعتماد مربی اش پاسخ داد.

” من دقیقا نشنیدم که او چه گفت اما خواندم که او گفت مهاجم در فرم ایده آل نیستند و گلزنی نمی کنند اما ما در دیدار با نوریچ گلزنی کردیم و این برای ما خوب است.

ما حتی در دیدار با ساندرلند هم شایسته پیروزی بودیم اما نتوانستیم گلزنی کنیم و این به خاطر بدشانسی بود. اما در دیدار با نوریچ بازگشت خوبی داشتیم و نمایش خوبی ارائه دادیم.”


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.