ژکو: فکر نمی کردم در ترکیب اصلی باشم

۱۰م دیماه ،

 ژکو در این دیدار در همان ۵ دقیقه ابتدایی دو بار دروازه نوریچ را باز کرد و نقش مهمی در پیروزی ۴-۳ تیمش داشت.

او که به عنوان ذخیره طلایی تیم منچسترسیتی شناخته می شود، اعلام کرد که در تمرینات روزهای قبل مانچینی در مورد قرار گرفتنش در ترکیب اصلی چیزی به او نگفته بود.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:” من انتظار نداشتم مقابل نوریچ بازی کنم زیرا در تمرینات این طور به نظر می رسید که این اتفاق نمی افتد. وقتی قبل از بازی سرمربی ترکیب را اعلام کرد، بسیار متعجب شدم. همه دوست دارند بازی کنند. من هم در بازگشت به ترکیب، تمام تلاشش را انجام دادم.”

ژکو گل اول بازی را تنها ۸۵ ثانیه بعد از آغاز دیدار به ثمر رساند و تایید کرد که زدن این گل زودهنگام، فشارها را از روی شانه هایش برداشت.

” خیلی مهم است که روی اولین موقعیت به گل برسید. وقتی ۱-۰ پیش می افتید، شرایط خیلی آسان تر می شود. ما هم خیلی زود به گل دوم رسیدیم.”

در این دیدار سیتی با اخراج سمیر نصری، به خاطر درگیری با سباستین باسونگ، ۱۰ نفره شد و ژکو تاکید کرد که مطمئن بود تیمش در این دیدار به پیروزی می رسد.

” ما قبلا هم این کار را انجام داده بودیم. مقابل وست بروم ۶۰-۵۰ دقیقه ۱۰ نفره بازی کردیم. ما خوب کار کردیم و این بار هم توانستیم همان بازی را تکرار کنیم. شرایط دشواری بود اما ما سخت تلاش کردیم.”


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.