ژکو: من ذخیره طلایی نیستم

۲۱ آبان ،

 این مهاجم بوسنیایی در فصل جدید تنها در چهار بازی برای منچستر سیتی به میدان رفت ولی آمار گلزنی او از سایر مهاجمان نظیر سرخیو آگوئرو، کارلوس تبس، ماریو بالوتی بیشتر است.
در حالیکه این مهاجم گلزن در ترکیب اصلی من سیتی حضور ندارد اما بدنبال شرایطی است که بتواند خود را به عنوان بازیکن ثابت در ترکیب مانچینی ببیند او آمار گلزنی هایش را گواه این ادعا می داند.

ژکو به تلگراف اسپورت می گوید:” شما می توانید هر گونه که دوست دارید من را صدا کنید اما من هرگز نمی پذیرم که یک ذخیره طلایی باشم من در آلمان توانستم قهرمان بوندس لیگا باشم و آقای گلی این رقابتها را بدست آورم.”

” من ۲۶ ساله هستم و پیش از اینکه به سیتی بیایم گل های زیادی در آلمان و پیش از آن در جمهوری چک به ثمر رساندم.

این برای من رضایت بخش نیست با توجه  به گل هایی که در قبل و در این چند هفته اخیر به ثمر رساندم خودم را شایسته حضور بیشتر در ترکیب منچستر سیتی می دانم.”

ژکو در این فصل ۵ گل به ثمر رساند در حالیکه تنها ۳۷۱ دقیقه به میدان رفت و سرخیو آگوئرو، کارلوس تبس و ماریو بالوتلی در مجموع شش گل به ثمر رساندند.

او ادامه می دهد:” من باشگاه سیتی را دوست دارم اما تنها می خواهم بیشتر بازی کنم. مردم فکر می کنند که اوکی ژکو پسر خوبی است و می تواند روی نیمکت بنشیند درست است من آدم خوبی هستم اما هر کسی محدودیت های خود را دارد.

البته من نمی خواهم در هر بازی حاضر باشم و در مورد این نیز صحبت نمی کنم ولی هنگامی که شما در یک بازی حضور دارید و در دو تا سه دیدار روی نیمکت می نشینید شرایط بدی پیدا می کنید در حالیکه برای یک مهاجم نیاز است که در چندین بازی حاضر باشد تا دچار افت نشود. من توانایی های خود را می دانم.”

” من برای بازی کردم به منچستر آمدم اگر می ترسیدم که اینجا بازیکنان خوب و با کلاس جهانی حضور دارند و فرصت به بازی کردن برای من نمی رسد به اینجا نمی آمدم اما من به اینجا آمدم چون توانایی های خودم را می دانستم.”

او در پایان به امتناع مانچینی از حضور وی در ترکیب تیم گفت:” من نیازی به صحبت کردن در این مورد با او نمی بینم زیرا عملکرد من و گل هایی که به ثمر رساندم کاملا واضح است.”

ژکو در دیدار امشب منچستر سیتی و تاتنهام نیز به عنوان بازیکن جانشین در ۱۵ دقیقه انتهایی بازی به میدان آمد و گل برتری تیم را به ثمر رساند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.