کابایه احتمالا شش هفته غایب خواهد بود

۳۰ آبان ،

  پاردیو تصریح کرد :« کابایه احتمالا چهار تا شش هفته غایب خواهد بود. ممکن است لازم شود وی عمل جراحی کوچکی بر روی کشاله ران انجام دهد.»

کابایه وقتی که هفته قبل برای دیدار مقابل ایتالیا به تیم ملی فرانسه پیوست از ناحیه کشاله ران احساس درد می کرد و نتواست در این دیدار که در شهر پارما برگزار شد، شرکت کند.

به گزارش تفسیری واحد مرکزی خبر و به نقل از خبرگزاری فرانسه از لندن، وی پس از بازگشت به انگلستان آزمایشات پزشکی را انجام داد و متوجه شد آسیب دیدگی وی جدی تر از حد پیش بینی شده است.

کابایه بیست و شش ساله در دیدار روز شنبه نیوکاسل مقابل سوانسی نیز حضور نداشت. نیوکاسل در این دیدار خانگی دو بر یک مغلوب شد.

مربی نیوکاسل همچنین با اشاره به احتمال غیبت شیخ تیتوئه بازیکن ساحل عاجی این تیم برای شرکت در رقابت های جام ملت های آفریقا ، تصریح کرد :« وقتی که کابایه می آید، تیتوئه خواهد رفت. این موضوع برای ما بسیار دشوار است.»

رقابت های جام ملت های آفریقا ماه ژانویه در آفریقای جنوبی برگزار می شود. پاردیو با توجه به مصدومیت بسیاری از بازیکنان دیگر این تیم، افزود:«از چند فصل پیش ما فرصت جذب بازیکن داشتیم. اگر همه بازیکنان در اختیار تیم بودند، غیبت کابایه تا این اندازه مهم نبود. در حال حاضر نمی توانیم اقدام خاصی انجام دهیم.»

نیوکاسل که فصل قبل رقابت های لیگ برتر فوتبال انگلیس را در مکان پنجم به پایان رسانده بود، فصل جدید این رقابت ها را خوب آغاز نکرده و پس از دوازده هفته در جایگاه دوازدهم این رقابت ها قرار دارد.

 

 

 


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.