”کابوس‌های خنده‌دار … ” به لحاظ بصری از زیباترین آثار چند ساله اخیر است

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

مائده طهماسبی گفت: نمایش ˝کابوس های خنده دار برای شب و چندتایی هم برای روز˝ یکی از زیباترین آثار به لحاظ بصری است که در طول سال های اخیر به تماشای آن نشسته ام.

به گزارش ممتاز به نقل از هنرآنلاین، مائده طهماسبی بازیگر تئاتر در رابطه با نمایش “کابوس‌های خنده‌دار برای شب و چندتایی هم برای روز” به کارگردانی رضا حداد اظهار کرد: رضا حداد هنرمندی است که در زمینه نمایش‌های پرفورمنس و تصویری بسیار موفق بوده است. وی با اجرای آثاری بسیار جالب، بدعت تازهی در این نوع از تئاتر ایجاد کرده که تماشاگر امروز ایران را با فرم دیگری از اجرا آشنا می‌کند.

طهماسبی همچنین در ادامه تاکید کرد: این هنرمند با حساسیت های خاص و خلاقیت خود به صورت زیبا و کامل نمایش “کابوس های خنده دار برای شب و چندتایی هم برای روز” را اجرا کرده است.

وی با بیان اینکه در مواجهه با این نمایش از فرم اجرایی و موضوع آن لذت برده است، بیان کرد: به نظر من، این اثر نمایشی، کاری بسیار کامل و تکان دهنده است، زیرا در هنگام خروج از تالار من را به شدت تحت تاثیر قرار داد.

در این نمایش فاطمه نقوی، ستاره پسیانی، ناز شادمان، پگاه طبسی نژاد، آرزو عالی و مریم نورمحمدی به ایفای نقش می پردازند و شیما میرحمیدی طراح لباس، رضا بهجت طراح نور، مهرداد متجلی عکاس، آرش صالحی مدیر تکنیک و رها شیرازی، جابر رمضانی و آرزو عالی گروه کارگردانی این نمایش می باشند.

گفتنی است، این اثر نمایشی هر شب ساعت ۲۱ در تالار استاد حمید سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/۵۴/۵۳۲
 


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.