کاتب: روحانی از چهره‌های معتدل، خوش فکر و انقلابی است

۰۴ تیرماه ۱۳،

نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور منتخب مردم از چهره‌های معتدل، خوش فکر، آینده‌نگر، استراتژیک و انقلابی است و یقینا در راستای توسعه ایران اسلامی گام بر می‌دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه سمنان، غلامرضا کاتب در همایش بزرگ اصناف شهرستان گرمسار اظهار کرد: مجلس و دولت آینده باید در کنار هم با همگرایی و همدلی در راستای اجرا و انجام مطالبات بحق مردم گام بردارند و این وحدت رویه و انسجام تماما برای نظام خیر و منفعت به همراه خواهد داشت.

کاتب تصریح کرد: آنچه امروز وظیفه ماست که در قبال ملت و در پاسخ به خلق حماسه سیاسی آنها به انجام برسانیم این است که مجلس و دولت با همدلی حماسه اقتصادی مد نظر مقام معظم رهبری را بیافرینند.

وی ادامه داد: امروز متاسفانه مردم ما از تورم و گرانی ناشی از فشار تحریم بیگانگان رنج می‌برند و قوای سه گانه موظفند در قبال این ناهنجاری با کمک هم متحد شوند و در صدد رفع مشکلات برآیند.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه به عملکرد شوراها نیز اشاره و تصریح کرد: اشخاص منتخب شورا نیز باید با همین روند فعالیت کرده و پاسخگوی مردم باشند.

انتهای پیام


ISNA News Feed
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.