کارآمدترین آنتی ویروس در شرایط واقعی

۳۱فروردین۱۳، فاوانیوز : در تازه‌ترین آزمون مؤسسه AV-Comparatives که با عنوان حفاظت در دنیای واقعی انجام شد،Kaspersky Internet Security2013، با ۱۰۰ درصد کارایی، عنوان اول را از آن خود کرد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از فارس ، شرکت AV-Comparatives که یک شرکت مستقل اتریشی در زمینه سنجش عملکرد آنتی ویروس‌‌هاست، در تازهترین آزمون خود با عنوان محافظت در دنیای واقعی در ماه مارس ۲۰۲۲، آنتی ویروس‌ها را از نظر محافظت کامپیوترهای خانگی در برابر حملات و تهدیدات دنیای واقعی مورد سنجش قرار داده و به بررسی عملکرد محصولات امنیتی محبوب و پرطرفدار در مقابل حملات واقعی در دنیای مجازی پرداخته است.

به گزارش کسپرسکی، این موارد اغلب شامل وب گردی و استفاده از برنامه‌های کاربردی است؛ نتایج این آزمایش بر اساس ۴۲۲ مورد زنده (URLهای آلوده)، سوء استفاده‌های کاری، URLهای متصل به خرابکاری و ضمائم ویروسی ایمیل‌هاست؛ موارد زنده آزمایش تقریباً تمامی تهدیدات و حملات دنیای واقعی را پوشش می‌دهند.

سیستم عامل پایه این آزمایش، ویندوز ۷ شرکت مایکروسافت بود که برنامه‌های کاربردی مانند Adobe Reader Flash ،Java بر روی آن نصب بوده است؛ در طول تست نیز لینک‌های آلوده در کامپیوتر مورد نظر انتخاب شده و رفتار آنتی ویروس را پس از آن مورد بررسی قرار گرفت.

براساس اعلام این مؤسسه، Kaspersky Internet Security2013 توانست با خنثی کردن ۱۰۰ درصد حملات، عنوان اول را در این آزمایش از آن خود کند؛ به این معنی که با داشتن این محصول کسپرسکی، دیگر نباید نگران حملات به روز دنیای واقعی باشید و می‌توان با خیالی راحت وارد دنیای مجازی شد.

اولگ ایشانوف مدیر بخش تحقیقات Anti-Malware شرکت کسپرسکی در مورد این آزمایش گفت: “ما تلاش و زمان بسیاری را صرف طراحی تکنولوژی‌های حفاظتی برای تشخیص و مسدود کردن حملات و تهدیدات دنیای واقعی صرف کرده‌ایم و معتقدیم دیگر راهی برای جلوگیری از این تهدیدات باقی نمانده که در محصولات ما به کار برده نشده باشد؛ نتیجه آزمایش شرکت AV-Comparatives نیز گواهی بر این مدعاست.”

البته این اولین‌بار نیست که شرکت کسپرسکی در آزمایشات شرکت AV-Comparatives صاحب عنوان می‌شود، این شرکت در سال ۲۰۱۲ درجه +Advanced را از این شرکت برای محصولش گرفته است.
فاوا نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.