کاراته ایران نایب قهرمان آسیا شد

جام جم آنلاین: در پایان مسابقات کاراته قهرمانی آسیا، تیم ملی ایران در مجموع سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با کسب ۱۱ نشان طلا، هفت نقره و ۱۶ برنز به مقام نایب قهرمانی این دوره از رقابت ها دست یافت.

به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاین به نقل از فدراسیون کاراته، در مسابقات قهرمانی آسیا که با حضور ۲۵۴ کاراته کا از ۲۶ کشور در تاشکند ازبکستان به مدت چهار روز برگزار شد تیم ژاپن با ۱۷ طلا، پنج نقره و پنج برنز در صدر جدول رده بندی قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، در این دوره از مسابقات مجموعاً ۱۶۰ مدال طلا، نقره و برنز توزیع شد که پس از ژاپن و ایران، قزاقستان با سه طلا، چهار نقره و پنج برنز در جایگاه سوم قرار گرفت.

چین با دو طلا، یک نقره و پنج برنز و ازبکستان میزبان با یک طلا، ۹ نقره و چهار برنز به ترتیب عناوین چهارم و پنجم را به خود اختصاص دادند.

مالزی با یک طلا، سه نقره و شش برنز، اندونزی با یک طلا، دو نقره و پنج برنز، عربستان سعودی با یک طلا، دو نقره و یک برنز، اردن با یک طلا، یک نقره و چهار برنز و کره جنوبی با یک طلا و شش برنز تیم های ششم تا دهم این دوره از رقابت ها بودند.

در رده بزرگسالان و در دو بخش مردان و زنان تیم ژاپن با شش طلا، سه نقره و چهار برنز بر سکوی اول تکیه زد.

ایران در رقابتی میلی متری با ژاپن با پنج طلا، سه نقره و چهار برنز به مقام نایب قهرمانی دست یافت.

چین با دو طلا و چهار برنز بر سکوی سوم قرار گرفت.

قزاقستان با یک طلا، سه نقره و دو برنز و مالزی با یک طلا، دو نقره و سه برنز جایگاه چهارم و پنجم را به خود اختصاص دادند.

نایب قهرمانی تیم ایران در رده های مختلف سنی در شرایطی بدست آمد که کاراته کاهای کشورمان در بخش بزرگسالان مردان بالاتر از سایر کشورها ایستادند.

تیم مردان ایران با سه طلا و دو برنز بیشترین سهم را از مدال های توزیعی داشت. ژاپن با دو طلا، یک نقره و دو برنز جایگاه دوم را از آن خود کرد.

مالزی و قزاقستان با کسب یک طلا، دو نقره و یک برنز شرایط برابری داشتند و تیم ملی مردان کره جنوبی نیز با یک طلا و چهار برنز پنجمین تیم برتر آسیا در بخش بزرگسالان مردان بود.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.