کارانکا:حضور مودریچ ترکیب رئال را کامل می‌کند

    تیم فوتبال رئال مادرید به دنبال جذب لوکا مودریچ ستاره کروات تاتنهام انگلیس است و مذاکرات جدی را با مقامات این تیم لندنی داشته است.

تاتنهام ۴۰ میلیون پوند برای این بازیکن قیمت‌گذاری کرده اما سران مادریدی اعتقاد دارند چنین مبلغی برای ستاره تیم ملی کرواسی بالا است.

کارانکا دستیار مورینیو اعتقاد دارد حضور موردیچ در مادرید می‌تواند برای این تیم بسیار تاثیرگذار باشد و آن‌ها با آغوش باز از حضور وی استقبال خواهند کرد.

مربی رئال در این‌باره گفت: کدام باشگاه است که دوست نداشته باشد این بازیکن را در اختیار بگیرد. او بازیکنی است که در یورو حضور داشته و عملکرد خوبی را به نمایش گذاشته است.

وی افزود: کاملا مشخص است که حضور او در رئال مادرید مناسب است و او می‌تواند ترکیب ما را کامل کند.

با آمدن لوکا مودریچ به رئال به نظر می‌رسد مدت حضور کاکا در جمع کهکشانی‌ها به پایان می‌رسد و شمارش معکوس برای خروج این ستاره برزیلی گران‌قیمت آغاز شده است.

کارانکا عنوان کرد: کاکا و باشگاه به دنبال راه‌حلی خوب هستند که برای هر دو طرف ثمربخش باشد و ریکاردو بازیکنی است که عملکرد حرفه‌ای دارد.

شب گذشته رئال مادرید مقابل اویه‌دو به میدان رفت و با نتیجه ۵ بر یک به پیروزی رسید. آنخل دی‌ماریا در این بازی با زدن دو گل درخشش خوبی داشت.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.