کارانکا: تحت تأثیر تلاش بازیکنان قرار گرفتم

۱۳م اسفند ،

آیتور کارانکا با اعلام رضایت از بازیکنانی که معمولا در ترکیب اصلی قرار نمی‌گیرند، اما در پیروزی ۲ بر یک شب قبل مقابل بارسلونا در سانتیاگو برنابئو خودشان را وقف تیم کردند، اظهار داشت: در ۵ روز اخیر و این ۲ بازی دلایل خوبی برای راضی بودن از بازیکنان داریم. در حال حاضر بسیار خوشحالیم، اما اگر باور کنیم که تیم فوق‌العاده‌ای هستیم، بهایش را سه‌شنبه شب مقابل منچستر پرداخت خواهیم کرد. تیم در این فصل اعتماد به نفس بیشتری به دست آورده و با این باور که می‌تواند به پیروزی برسد، بارسلونا را شکست داده است.

وی ادامه داد: تحت تأثیر تلاش تمام بازیکنان قرار گرفتم؛ هرچند که چنین انتظاری از آنان می‌رفت، اما برخی بازیکنان جدید که معمولا در ترکیب اصلی به میدان نمی‌روند، به تیم اضافه شده بودند. با وجود این تغییرات بازیکنان در قالب یک تیم سخت تلاش کردند و همه تعهد خود را به باشگاه نشان دادند. ترکیبی عالی از بازیکنانی داریم که همگی برای ایفای نقش‌شان آماده می باشند.

دستیار ژوزه مورینیو در خصوص اعتراض بازیکنان بارسلونا در دقیقه پایانی مسابقه برای اعلام پنالتی خاطرنشان کرد: ما سرمان به کار خودمان است و توجهی به کارهایی که سایرین انجام می‌دهند، نداریم. این اتفاق در آخرین دقیقه مسابقه افتاد و بارسلونا می‌توانست گل تساوی را بزند، به همین دلیل اعتراض شدید آنها به داور قابل درک است، اما باید توجه داشت که در پایان مسابقه ما ۳ امتیاز را به دست آوردیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.