کاراکترهای سه بعدی به جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران می‌آیند

به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، مسابقه طراحی کاراکتر در دوبخش مسابقه اصلی و مسابقه دانش آموزی دومین نمایشگاه و جشنواره بین المللی بازی های رایانه ای با هدف خلق شخصیت های ایرانی در بازی های رایانه ای بومی برگزار می شود.
در این بخش ارایه طراحی کاراکتر (شخصیت) به دو صورت دو بعدی و سه بعدی از سوی شرکت کنندگان قابل قبول است.
همچنین کاراکتر ها (شخصیت ها) باید اصلی بوده و کپی برداری شده نباشند. خلاقیت در ارایه و شخصیت پردازی دارای اهمیت ویژه ای است از این رو شخصیت های طراحی شده نباید متعلق به بازی های رایانه ای خارجی باشند.
ایرانی بودن شخصیت های طراحی شده در داوری دارای امتیاز ویژه خواهد داشت همچنین طراحی زمینه و محیط الزامی نیست اما دارای امتیاز ویژه خواهد بود.
همچنین کاراکترهای بازی های شرکت کننده در بخش مسابقه بازی های دانش آموزی(آماتوری) اجازه شرکت دراین بخش را دارند.
علاقه مندان برای ثبت نام در این بخش از جشنواره ، صاحب اثر می بایستی فرم ثبت نام را تکمیل کرده و آثار خود را تا اواسط خردادماه به همراه مدارک مورد نیاز به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
تمامی مدارک مورد نیاز می بایستی به صورت فایل و از طریق لوح فشرده با فرمت jpg و با وضوح تصویری۳۰۰dpi به دبیر خانه جشنواره تحویل شود و هرکدام از تصاویرمی بایستی به صورت چاپ شده و رنگی در قطع A4ضمیمه لوح فشرده شود.

مدارک موردنیاز جهت ثبت نام برای حضور در مسابقه طراحی شخصیت های دو بعدی عبارت است از : مدل شیت شخصیت (طراحی ازسه نمای روبرو،کنار و پشت کاراکتر)، طراحی های تند و طراحی های اولیه که بیانگر روند تولید ورسیدن به شخصیت نهایی است (حداقل ۳ صفحه) و تصویر سازی نهایی شخصیت در محیط یاحالت خاص(beauty shot).
همچنین مدارک مورد نیاز برای حضو در بخش مسابقه طراحی شخصیت های سه بعدی عبرت است از: ارسال کاراکتر رندر شده در حالت ایستاده سه نمای روبرو، پشت و کنار به سه صورت دارای بافت، فاقد بافت و wire frame در سه فایل جداگانه، فایل گسترده شده بافت های استفاده شده در کاراکتر و رندر نهایی از کاراکتر (beauty shot)با نور پردازی مناسب.
دومین جشنواره بین المللی بازی های رایانه ای از ۶ تا ۱۰ تیرماه امسال در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود.

۲۱۲۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.