کاربران خبرآنلاین چه نظری درباره اکبر عبدی و بازی او در فیلم رضا عطاران دارند؟

به گزارش خبرآنلاین، پس از انتشار خبر نظر شما درباره این عکس چیست؟ / اکبر عبدی در فیلم «خوابم می‌آد»، کاربران خبرآنلاین واکنش‌های متفاوتی نسبت به عبدی و حضورش در فیلم جدید رضا عطاران نشان دادند که تعدادی از آن‌ها را در ادامه می‌خوانید.

برخی از کاربران که چهره و بازی اکبر عبدی برایشان نوستالژی است از دوران کودکی و یادآوری خاطرات بازی عبدی در سریال‌هایی چون «بازم مدرسم دیر شد» صحبت کرده‌اند. بدون نام نوشته است: «دوسش داشتم خیلی زیاد… برای من یادآوری دوران بچگی، «بازم مدرسه م دیر شد»، «سفر جادویی»، «اجاره‌نشین‌ها»، «هنرپیشه»، «مادر» و… اون فیلمی که یادم نیست اسمش چی بود و از پشت دیوار می‌آمد بالا و می‌گفت «با اجازه همسایه»…»

بدون نام هم نوشته است: «خدا نگهدارش باشه، هنرپیشه محبوب و دوست‌داشتنی، از «بازم مدرسم دیر شد» تا….»

بسیاری از کاربران درباره گریم عبدی در فیلم «خوابم می‌آد» اظهار نظر کرده‌اند. عده‌‌ای بازی او در این نقش را تحسین کردند و عده‌ای دیگر خلاف این نظر را داشتند.

احمد نوشته: «گریمش عین این مامان بزرگای ملوسه…»

بدون نام هم نوشت: «خنده‌دار هستش که برای اینکه یک هنرپیشه بتواند به مادر خود دست بزند ناچار به استفاده از هنرپیشه مرد در نقش زن هستیم، دلیل منطقی برای بازی ایشان در نقش زن پیدا می‌شود؟ قحطی مادربزرگ آمده؟»

سعیدهم ضمن تشکر از بازی خوب عبدی در فیلم «خوابم می‌آد» نوشت: «درود بر عوامل گریم و چهره‌پردازی و آفرین بر عبدی به خاطر بازی خوبش.»

عده‌ای هم گریم عبدی در این فیلم را شبیه به چهره مهری ودادیان دانستند. منوچهر نوشته: «اکبر عبدی در این عکس چقدر شبیه زنده یاد مهری ودادیان هستند.»

از سوی دیگر، گروهی از کاربران به برخی انتخاب‌های عبدی ایراد دارند.  کاربری به نام شهروند معتقد است: «مردم قدر این هنرمند روبه خوبی می‌دونن. اگر نگاهی به همین کامنت‌ها بکنی مشخصه، اما خودشون با بازی در فیلم‌های نازلی مثل «اخراجی‌ها» و… ارزش هنری کارشون رو پائین آوردن وگرنه شاهکارهای آقای عبدی تو فیلم‌هایی مثل «مادر»، «اجاره‌نشین‌ها»، «هنرپیشه» و… از حافظه مردم پاک نمی‌شه.»

اظهارنظر درباره بازی عبدی در فیلم «اخراجی‌ها»، بازتاب‌های دیگری هم داشت. بی‌نام معتقد است: «آدم به ویژه اگر هنرمند باشد، نباید برای پول در هر کاری بازی کند. نقش‌آفرینی‌های عبدی در فیلم‌های ضعیف چون «اخراجی‌ها» نگذاشته به چهره‌ای ماندگار و بی‌عیب و نقص تبدیل شود. ‌ای کاش قدر خودش را می‌دانست.»

برخی دیگر بازی اکبر عبدی در نقش‌های مختلف را از هم تفکیک کرده‌اند. به عنوان مثال خوش خبر نوشته است: «باید به اکبر عبدی در این نقش به دور از حب و بغض نگاه کرد. کارهای سیاسی به سیاسیون مربوطه. ما باید به هنری که داره نگاه کنیم. «اخراجی‌ها» ممکنه خیلی از نظر سینمایی قوی نباشه، ولی بهرحال فیلمیه که اکثر مردم قبولش دارن، البته نه اکثر کسایی که این مطلب رو می‌خونن و منفی می‌دن!!!!!»

بدون نام هم نوشته است: «چقدر ما مردم در مورد هنرمند کشورمون بد قضاوت می‌کنیم. یعنی چی از دل مردم اخراج شد؟ حداقل نصف مردمی که می‌رن این فیلمو ببینن به خاطر اکبر عبدی و گریم متفاوتشه. پس تو دل همه جا داشته و داره. کدومتون می‌تونید بگید «اخراجی‌ها» رو ندیدید؟ پس شما هم مقصرید که با وجود اسم ده‌نمکی این فیلمو دیدید.»

برخی دیگر از کاربران هم به حضور او در فیلم جدید مسعود ده‌نمکی واکنش نشان داده‌اند. محمد نوشته: «من از این متاسفم که ایشون با این نقش‌هائی که بازی کرده و می‌کنه مثل نقش او در «آدم برفی»، «دزد عروسک‌ها» و این نقش‌های مبتذل حالا می‌خاد تو فیلم «رسوائی» در نقش یک روحانی بازی کنه. بهتره همون نقش‌های سابقش رو داشته باشه و پا تو کفش بزرگان نکنه.»

در آخر بسیاری از کاربران برای عبدی آرزوی سلامتی کرده و از بازی او در هر نقش و شخصیتی تشکر کرده‌اند. فرزاد نوشته: «چه می‌تونیم بگیم در تمجید از مرد هزار چهره سینمای ایران؟ فقط می‌تونم بگم خدا همیشه نگه دارت باشه استاد اکبر عبدی و بدون ما مردم خییییییللللللللیییی دوستت داریم.»

فرزند ایران نوشت: «اکبر عبدی در دل مردم جایی دارد، در هر نقش و نگاری که باشد، چون بازیگری مردمی است و برای شاد کردن مردم از دل و روح خود استفاده می‌کنه!»

 
محمد هم نوشت: «واقعا بازی آقای عبدی فوق‌العاده است، از کودکی عاشق بازی‌های ایشان هستم، مخصوصا نقشی که در فیلم مادر بازی کردند، هر وقت صحنه پایانی فیلم مادر را می‌بینم هم خنده‌ام می‌گیرد هم گریه می‌کنم، احسنت بر اکبر عبدی.»
 

۵۸۲۴۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.