کاربران در ۱۱ روز ۵۰ میلیون ساعت با Xbox One بازی کردند

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

شرکت سونی اعلام کرد در دو هفته اول ورود کنسول بازی PlayStation 4 به بازار موفق شده است بیش از ۲٫۱ میلیون دستگاه از آن را به فروش برساند. اما این طور به نظر می‌رسد که مایکروسافت تمایل چندانی ندارد آمار ارقام روبه‌رشد مربوط به فروش کنسول بازی Xbox One را منتشر کند.
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، شرکت مایکروسافت به جای آنکه آمار مربوط به فروش Xbox One از روز ورود به بازار تا کنون را منتشر کند، آمار دیگری اعلام کرده که توجه کاربران را به خود جلب کرده است.
 
مایکروسافت می‌گوید که از زمان ورود Xbox One به بازار تنها در بازی Dead Rising 3 بیش از ۳ هزار مرده‌ای که از گورستان‌ها خارج آمده بودند، به دست کاربران کشته شدند.
 
علاوه بر این، کاربران در بازی Forza Motorsport 5 بیش از ۹۰ میلیون مایل رانندگی کردند که این رقم معادل ۳۶۷۳ سفر در سراسر زمین است. 
همچنین گفته شد که در بازی Ryse: Son of Rome بیش از ۱۸۶ میلیون دشمن به هلاکت رسیدند و بیش از ۱۵۰ میلیون گروه از دشمنان در بازی Killer Instinct کشته شدند.
 
در آمار و ارقام انتشار یافته از سوی مایکروسافت آمده است که کاربران طی ۱۱ روز قبل بیش از ۵۰ میلیون ساعت بازی‌ها و ابزارهای سرگرمی کنسول بازی Xbox One را مورد استفاده قرار داده‌اند. لازم به ذکر است که Xbox One پس از PS4 وارد بازار شد و در تعداد بیشتری از کشورها به دست کاربران رسید. با این وجود هنوز مشخص نیست که کدام یک از دو کنسول بازی یاد شده فروش بیشتری داشته‌اند.
 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.