کاربران عادی ویندوز ۸ را نپسندیدند

این خبر امروز جمعه ۱۹م آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

با آغاز فروش عمومی ویندوز ۸ مشخص شده که استقبال عمومی از این سیستم عامل در حد انتظار نبوده و نتیجه حاصله ناظران را شگفت‌زده نموده است.
به گزارش تفسیری فارس به نقل از زد دی نت، پایگاه اینترنتی شبکه خرید خانگی Home Shopping Network یا (HSN) که از پایگاه اینترنتی های مشهور خرید آنلاین است فروش انواع رایانه مجهز به ویندوز ۸ را مدتی است آغاز نموده و با توجه به اینکه مشتریان این پایگاه اینترنتی را مردم عادی و نه وبلاگ نویسان و متخصصان حرفه ای تشکیل می دهند می توان از این طریق در مورد میزان محبوبیت ویندوز ۸ به خوبی قضاوت نمود.
بررسی اظهارنظرهاو قضاوت های مردمی که لپ تاپ های ارزان قیمت ایسر و گیت وی که مجهز به ویندوز ۸ می باشند را خریداری نموده اند نشان می دهد تنها ۲۱ درصد از آنها لپ تاپ های مجهز به ویندوز ۸ را پسندیده و از امکانات آنها راضی بوده اند.
همچنین تنها ۲۴ درصد از آنها به طور مشخص ویندوز ۸ را پسندیده اند. البته اکثر آنها به این نکته اشاره نموده اند که استفاده از ویندوز ۸ در ابتدا یک چالش جدی است، اما پس از آشناشدن با نحوه استفاده از این سیستم عامل کار ساده می گردد.
همچنین ۱۹ درصد هم گفته اند علیرغم رضایت از لپ تاپ هایی که خریداری نموده اند ویندوز ۸ را نپسندیده اند. سبب این امر در دسترس نبودن برنامه های مورد علاقه به میزان لازم، ساده نبودن استفاده از رابط کاربری لمسی و … بوده است.
در مقابل ۲۱ درصد از لپ تاپ های خریداری شده و سخت افزارهای آنها اظهارنارضایتی نموده اند. همچنین ۱۴ درصد هم به صراحت از ویندوز ۸ اظهار نارضایتی نموده اند. با این حساب مایکروسافت برای آشتی دادن کاربران با سیستم عامل تازه خود کار دشواری پیش رو دارد.


iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.