کارتهای پایان‌خدمت قدیمی بی‌اعتبار می‌شود

۳۰م آذر ،

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا با اعلام یک شماره تماس از شهروندان خواست در صورت امتناع دفاتر پلیس‌+‌۱۰ از ارائه خدمات تعویض کارت‌های پایان خدمت قدیمی با کارت هوشمند، موارد را با سازمان وظیفه عمومی در میان بگذارند.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، سیدحمید صدرالسادات با اشاره به آغاز اجرای طرح تعویض کارت‌های پایان خدمت قدیمی با کارت‌های هوشمند گفت: پروسه تعویض کارت‌های پایان خدمت قدیمی با کارت هوشمند از بیست و دوم مهر آغاز شد و هم‌اکنون نیز در دفاتر پلیس + ۱۰ ادامه دارد.

وی استقبال شهروندان از طرح تعویض کارت‌های پایان خدمت را خوب ارزیابی کرد و ادامه داد: در حال حاضر با توجه به اتمام مهلت قانونی برای تعویض کارت‌های معافیت قدیمی با کارت هوشمند این کارت‌ها از درجه اعتبار ساقط شده‌اند اما دارندگان این کارت‌ها می‌توانند با مراجعه به دفاتر پلیس+۱۰ نسبت به تعویض آن اقدام کنند.

به گفته رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا در بحث تعویض کارت‌های پایان خدمت نیز، کارت‌های قدیمی بزودی از درجه اعتبار ساقط می‌شود.

وی همچنین دربارهٔ برخی اظهارات مطرح شده پیرامون ارائه نشدن خدمات تعویض کارت از سوی برخی از دفاتر پلیس‌+‌۱۰ در سطح تهران و شهرستان‌ها افزود: در روزهای ابتدایی آغاز طرح اگرچه به دلیل برخی مشکلات اختلالاتی در ارائه خدمات به وجود آمد، اما در حال حاضر این روند در حال انجام است و تمامی دفاتر موظف به ارائه این خدمات می باشند.

صدرالسادات ادامه داد: با این حال اگر دفاتر پلیس +۱۰ نسبت به ثبت درخواست متقاضیان تعویض کارت‌های معافیت و پایان خدمت قدیمی اقدام نکردند، این دسته از اشخاص می‌توانند از طریق تماس با شماره ۷۳۹۴۱۱۴۹ با پیش شماره ۰۲۱ در ساعات اداری موارد را اطلاع‌رسانی کنند.

رئیس سازمان وظیفه‌عمومی ناجا از دارندگان کارت‌های پایان‌خدمت قدیمی که از سال ۸۵ به بعد کارت خود را دریافت کرده‌اند خواست تا نسبت به تعویض کارت‌های خود با کارت هوشمند تا پیش از زمان پایان طرح اقدام کنند و آن را به روزهای پایانی موکول نکنند.


خبرگزاری انتخاب |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.