کارت آزمون کارشناسی ناپیوسته ۹۱ از ۳۰ مرداد توزیع می‌شود

آموزش > عالی
کارت آزمون متمرکز و یکسان کارشناسی ناپیوسته دانشگاه‌ آزاد اسلامی و دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از ۳۰ مرداد ماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.

دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به جزئیات برگزاری آزمون کارشناسی ناپیوسته دانشگاه‌ آزاد، اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های وزارت علوم و دانشگاه آزاد مقرر شد که آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۹۱ به صورت متمرکز برگزار شود، بر این اساس ثبت‌نام از متقاضیان این آزمون در تیر ماه انجام شد که طی آن ۴۲۴ هزار و ۷۲۴ نفر ثبت نام کردند و از این تعداد ۴۲،۴۴ درصد زن و ۵۷،۵۶ درصد مرد بودند.

وی با بیان اینکه اطلاعیه سازمان سنجش در رابطه با تاریخ و نحوه پرینت از کارت ورود به جلسه در سایت سازمان سنجش منتشر شده است گفت: کارت شرکت در این آزمون از روز دوشنبه ۳۰ مرداد ماه برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

به گفته وی بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون کارشناسی ناپیوسته سال ۹۱ در ۹۳ کد رشته امتحانی و در ۱۳۵ شهرستان کشور در روز پنج شنبه دوم شهریور ماه برگزار خواهد شد. بنابراین داوطلبان برای حضور در جلسه باید پرینت کارت آزمون و اصل کارت ملی و شناسنامه عکس دار به همراه داشته باشند.

دکتر توکلی با اشاره به برگزاری آزمون اظهار کرد: آزمون داوطلبان ۳۳ کد رشته در صبح پنج شنبه دوم شهریور با شرکت ۲۱۴ هزار و ۴۹۱ داوطلب و آزمون ۶۰ کد رشته امتحانی دیگر در بعد از ظهر پنج شنبه دوم شهریور با شرکت ۲۱۰ هزار و ۲۳۳ داوطلب برگزار خواهد شد.

دکتر توکلی تصریح کرد: آزمون برای رشته‌های پزشکی شامل دروس عمومی پایه (رشته‌های علوم آزمایشگاهی و اتاق عمل) و اختصاصی و برای رشته‌های امتحانی سایر گروه‌ها شامل دروس آزمون عمومی و خصوصی می‌باشد.

مشاور سازمان سنجش با بیان اینکه داوطلبان برای حضور در جلسه باید از آوردن وسایل اضافی خودداری کنند، اظهار کرد: آزمون‌های صبح راس ساعت هفت و نیم و بعد از ظهر راس ساعت ۱۵ آغاز خواهد شد. بنابراین درب‌های ورود به جلسه صبح‌ها ساعت ۷ و بعد از ظهر ساعت ۱۴:۳۰ بسته خواهد شد.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.