کارت اعتباری با صفحه نمایش ال سی دی و صفحه کلید

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

کارت اعتباری با صفحه نمایش ال سی دی و صفحه کلید

کارت اعتباری با صفحه نمایش ال سی دی و صفحه کلید

در دنیایی که تلفن همراه iبه عنوان یک کامپیوتر جیبی عمل می کند، عجیب نیست که کارتهای اعتباری هم تبدیل iبه ابزارهای امنیتی گردند. در آینده ایی نزدیک، کارتهای اعتباری عرضه خواهند شد که iبه صورت صفحه نمایش می باشند.

به گزارش تفسیری راسخون، این کارت همانند کارتهای اعتباری قدیمی عمل می کند و از نظر ظاهری تفاوت چندانی با پیش ندارد ولی کارتهای تازه iبه کاربران امکان می دهد تا iبه اطلاعات حسابهای خود دسترسی داشته باشند و معاملات مالی را مطمئن تر و با امنیت بیشتری انجام دهند.

عصر دیجیتال سبب شده که عملیات خرید، فروش و گردش پول سریعتر و مطمئن تر انجام شود ولی سرقت میلیارها دلار با یک کلیک موس بسیار راحت شده است. برای مبارزه با این کار، بانک ها و شرکت های کارتهای اعتباری سعی کرده اند تدابیری بیندیشند.

کارت های حاوی صفحه نمایش همانند کارت بانکی معمولی عمل می کند با این تفاوت که حاوی صفحه نمایش ال سی دی و صفحه کلید می باشند و این سبب می گردد که کاربر بتواند برای استفاده در تلفن همراه  رمز عبور ایجاد کند.

این کارتها نه تنها عملکرد امنیتی دارند بلکه می توانند اطلاعات واقعی حساب  را نشان دهد از جمله اعتبار موجود، معاملات اخیر و دیگر اطلاعات معاملاتی.
 

منبع : Gizmag
/2759/


اخبار راسخون / علم و فناوری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.