کارت زرد کمیسیون اصل۹۰ به مسئولان فوتبال

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

رییس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس، در تشریح جلسه امروز کمیسیون متبوع خود با مسئولان فوتبال کشور، گفت: کمیسیون اصل ۹۰ با ورود خود به تخلفات فوتبالی اولین گام را برای سرو سامان دادن به این ورزش در کشور برداشت.

کمیسیون اصل نود

 

خانه ورزش:  محمدعلی پورمختار در توضیح جزئیات جلسه امروز (دوشنبه ۸مهر) کمیسیون اصل نودم قانون اساسی با برخی مسئولان فوتبال کشور، افزود: در این جلسه مشخص شد که مفاسدی هر چند کوچک در ورزش کشور به چشم‌می‌خورد که در بحث فوتبال تخلفات بیشتر است.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کمیسیون اصل نودم قانون اساسی با دعوت از مسئولان اجرایی به ویژه مدیران فوتبالی به کمیسیون، تذکرات و اخطارهایی را برای مبارزه با تخلفات روزافزون در عرصه فوتبال داد.

رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس، تاکید کرد: با برگزاری جلسه امروز، کمیسیون اصل ۹۰ با ورود خود به تخلفات فوتبالی اولین قدم برای سرو سامان بخشیدن به این ورزش در کشور را برداشت.

این نماینده مردم در مجلس نهم، نظارت مسئولان بر روند تحولات وتصمیمات ورزشی و چگونگی رفتار ورزشکاران را امری مهم در کاهش تخلفات ورزشی خواند وتصریح کرد: مسئولان باید با نظارت خود از بروز تخلفات پیشگیری کنند.

وی ادامه داد: از این پس جلسات این چنینی در کمیسیون اصل نودم قانون اساسی با مسئولان ورزشی کشور برای کاهش تخلفات و همچنین رسیدن به منشور اخلاقی به طور مداوم دنبال خواهد شد.

پورمختار با مسری خواندن تخلفات ورزشی گفت: در صورتی که برخورد جدی با خاطیان وجود انجام نداشته باید منتظر فراگیر شدن تخلفات ورزشی بین ورزشکاران باشیم.

رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس، دربارهٔ سبب حضور نیافتن برخی مسئولان ورزشی در کمیسیون مذکور، افزود: رئیس فدراسیون فوتبال در حال حاضر به کشور قطر سفر کرده البته قبل از قول مساعد برای حضور در سایر جلسات را دادند اما سایر مسئولان باید پاسخگوی چرایی حضور نیافتن خود باشند.

 

ایسنا

http://khanevarzesh.com | خانه ورزش
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.