کارت شارژهای رایتل تاریخ انقضا دارند!

۲۶فروردین۱۳،

rightel-logo2.jpg

کارت شارژهای رایتل ویژه سیم‌کارت‌های اعتباری و دیتای این اپراتور نیز همانند سیم‌کارت‌ها پس از طی یک دوره زمانی مشخص منقضی می‌شوند.
 
به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا)، مدت اعتبار از زمان وارد کردن شماره رمز محاسبه می‌شود و اگر مشترک تا مهلت زمان تعیین شده تمام مبلغ شارژ خود را استفاده نکند، پس از اتمام مهلت اعتبار، سیم‌کارت وی یک طرفه می‌شود و به محض شارژ مجدد مبلغ اعتبار باقی مانده از شارژ قبلی به اعتبار تازه اضافه می‌شود.
در صورت خرید شارژ تازه پیش از پایان مهلت اعتبار شارژ قبلی هر کدام از مدت زمان‌های مربوط به شارژ تازه یا قدیم که بیشتر باشند، به عنوان مدت اعتبار تازه لحاظ می‌شود.
کارت شارژهای رایتل با قیمت ۲ هزار تومان و اعتبار یک هزار و ۹۰۴ ریالی از ۹۰ روز اعتبار، کارت شارژهای ۵ هزار تومانی با ۴ هزار و ۷۶۱ ریال اعتبار از ۲۷۰ روز اعتبار و کارت شارژهای ۱۰ هزار تومانی با ۹ هزار و ۵۲۳ ریال اعتبار از ۵۴۰ روز اعتبار زمانی برخوردار می باشند.
مشترکان سیم‌کارت‌های اعتباری رایتل می‌توانند با شماره‌گیری کد *۱۴۰# از میزان اعتبار باقی مانده خود مطلع شوند.
همچنین مشترکان می‌توانند با برقراری ارتباط با مرکز تماس رایتل با شماره ۲۹۲۰ از طریق سیم‌کارت رایتل یا ۰۲۱-۲۹۲۰ از سایر خطوط از میزان اعتبار حساب خود آگاهی یابند.
گفتنی است سیم‌کارت‌های رایتل نیز از دوره زمانی حیات نیز برخوردار می باشند بطوریکه چنانچه مشترک به مدت ۲۷۰ روز مداوم در حالت یک طرفه باقی بماند به صورت دو طرفه قطع خواهد شد. به این معنی که تمامی خدمات به جز امکان تماس با مرکز تماس رایتل و تلفن‌های اضطراری برای مشترک غیرفعال خواهد بود و مشترک می‌تواند با شارژ مجدد از حالت قطع دوطرفه به فعال تبدیل شود. اما در صورتی که مشترک به مدت ۹۰ روز مداوم در حالت قطع دو طرفه باقی بماند، سیم‌کارت و شماره همراه او منقضی شده و قابل واگذاری به دیگران خواهد بود.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.