کارت هوشمند ملی سال ۹۴ در دستان ایرانیان

۰۷خردادماه، ایلنا- تا پایان سال ۹۴ و در دولت آینده کلیه ایرانیان بالای ۱۵ سال کارت هوشمند ملی دریافت می‌کنند.

احمد بزرگیان معاون نوسازی و تحول اداری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور با اشاره به برنامه‌های حوزه خدمات الکترونیکی در سال ۹۲ گفت: در سال جاری ۲۰۰ خدمت الکترونیکی تازه هدف‌گذاری شده است.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های این سازمان افزود: پورتال مردم در استان قزوین به صورت پایلوت و آزمایشی در حال حاضر فعالیت خوبی داشته است و قرار است که نتایج بدست آمده در این استان به سایر استان­ها هم تعمیم داده شود.

وی در ادامه گفت: زین پس کارمندان دولتی موظف می باشند که تمامی امور استخدامی و ارائه شناسه خود را در سامانه کارمندان ایران انجام دهند؛ کلیه دستگاه­ها بر اساس مصوبه دولت موظف به استفاده از این سامانه می باشند.

بزرگیان افزود: صدور کارت هوشمند ملی بعهده سازمان ثبت احوال گذاشته شده است و تا پایان برنامه پنجم توسعه کلیه ایرانیان بالای ۱۵ سال کارت ملی هوشمند خواهند داشت، ضمن اینکه بعد از تعیین دولت تازه این وظیفه به آنها محول خواهد شد.

معاون نوسازی و تحول اداری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی در پاسخ به اقدامات صورت گرفته جهت انجام انتخابات الکترونیکی گفت: ثبت نام شوراهای شهر و روستا در سال جاری به صورت الکترونیک انجام شده است که بسیار رضایت بخش بوده است و درصددیم در سال­های آتی تمامی انتخابات را به صورت الکترونیکی انجام دهیم.
وی در پایان تاکید کرد: دولت آتی در بستری مناسب برای تحقق دولت الکترونیک آغاز به کار خواهد کرد و البته عملکرد خدمات الکترونیکی در دولت نهم و دهم در دولت بعدی نمایان خواهد شد.

IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.