کارخانه:زمان درو کردن بذرهایمان در لیگ فرا رسیده/در پلی اف سنت شکنی خواهیم کرد

۰۱م اسفند ،

سرمربی تیم والیبال متین وارمین گفت: ما در طول مسابقات مرحله گروهی لیگ برتر برای رسیدن به پلی اف زحمات بسیاری کشیدیم و حال زمان بهره برداری است.

 مصطفی کارخانه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بازیهای مرحله پلی اف از تمامی جهات با دیگر مراحل و دیدارهای لیگ متفاوت است هم اکنون زمان دروکردن بذرهایی که در مرحله گروهی رقابتهای لیگ پاشیده بودیم، فرا رسیده است و باید نتیجه زحمات خود را ببینیم.

سرمربی تیم والیبال متین وارمین تصریح کرد: حساسیت مسابقات لیگ برای اعضای کادر فنی، مسئولان باشگاه و بازیکنان توضیح داده ایم خوشبختانه تمامی آنها متوجه سختی مسابقات شده اند و تجربه به انجام مسابقات سنگین و حساس را دارند.

وی گفت: ما در بازی اول مرحله پلی اف طبق جدول رده بندی مرحله گروهی باید به مصاف تیم سایپا برویم، ترکیب حریف را بازیکنان جوان، با انگیزه و قدرتمند تشکیل می دهند، به هیچ عنوان از توانمندیهای حریف غافل نمی شویم.

سرمربی تیم والیبال متین ورامین اظهار داشت: پلی اف جزو مراحلی از مسابقات لیگ برتر است که باید تمام تجربیات لازم خود را در طول مسابقات به مرحله اجرا در آورد ما طبق آنالیزی که از  تیم حریف داشتیم به طور کلی نسبتا به نقاط قوت و ضعف حریف آشنایی داریم و براساس  این شناخت فنی مقابل آنها صف آرایی خواهیم کرد به طوری که برای رسیدن به نتیجه مطلوب نقاط قوت حریف را مهار و نقاط ضعف آنها نهایت بهره برداری را خواهیم کرد.

کارخانه ضمن اشاره به باخت مقابل تیم سایپا در مسابقات مرحله رفت و برگشتی افزود: ما در طول فصل جاری ۲ بار مقابل سایپا نتیجه را واگذار کردیم به طور قطع در مرحله پلی اف سنت شکنی کرده و موفق به غلبه بر حریف مدعی خود خواهیم شد.

وی تصریح کرد: سایپا جزو تیمهای مدعی لیگ محسوب می گردد آنها هفت الی هشت سال به طور متوالی عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر را به خود اختصاص دادند، برای شکست نارنجی پوشان استراتژی ویژه ای را در نظر گرفته ایم که یکی از مهمترین این ابعاد روحی و ذهنی است تمام شاگردانم مصمم به برد می باشند.

وی در خاتمه گفت: باید در مرحله پلی اف از تمام ظرفیت های تیمی خود استفاده کنیم چون در مرحله حذفی به هیچ عنوان فرصت جبران اشتباه را نداریم./مح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.